Kjapp og trygg hosting for Wordpress

priser på gode .no domener

Arild N

New Member
Hei dere!
Har et forholdsvis bra .no domene, jeg ønsker å selge, og jeg ville høre hva som er vanlige priser der ute?
 

Arild N

New Member
Ok, takk for svar. Om det er andre forum eller steder som det er lettere å nå ut til flere, så sier jeg takk for svar mht det. :) Siden dette gjelder .no, er det vel mest Norge og kanskje noe av Skandinavia, som er aktuelt.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hva får deg til å tro at det domenet er spesielt? 99,99% av alle synes neppe det samme, så da håper jeg du finner den rette blant de andre 00,01%.
 

Steve Cash

Medlem
Ukvalifisert synsing følger: Designekspress er vel ikke et ord en søker på sånn uten videre? Så da må det være et firma som leverer kjapp (og billig) design innen et eller område som velger å kalle seg dette skulle jeg tro. Og det blir kanksje en utfordring å finne.
 

Arild N

New Member
Var utgangspunkret snakk om pris på et domene, og alt annet, er jo ikke så veldig relevant. Ha en god dag, folkens!
 

Steve Cash

Medlem
Og på det spørsmålet finnes det dessverre ingen fasit noen kan gi deg, jeg skulle også ønske at det hadde gjort det.
 

Bjørn

Domenespekulant
Et domene er verdt det kjøper er villig å betale der og da, samt at selger aksepterer tilbudet. Ingen kan si nøyaktig hva et domene er verdt.
 

Ole Avranden

utvandret
Enig med Bjørn.

Jeg ville ikke gitt så mye for nord.no, kanskje noen tusenlapper, siden det er godt generisk firebokstavers domene. Men Nord Universitet syntes det var verdt 1,4 millioner.
 
Topp