Problem med Klarna Checkout og transaksjonsdata i Analytics

En tråd i 'Webanalyse og -optimalisering' startet av Erlend, 15 Mai 2017.

  1. Erlend Medlem

    Innlegg:
    1.968
    Jobber med en nettbutikk hvor det oppstod et problem etter siste Wocommerce-oppdatering. Svært mye av transaksjonsdataene som kommer inn i Google Analytics blir tilskrevet 0 i verdi.

    Klarna erkjenner i en e-post at de kjenner til problemet, men ønsker ikke å rette opp i feilen:

    Vil anta at det er en del nettbutikker som bruker Wocommerce og Klarna plugin til Wordpress som sliter med det samme problemet. Ganske dårlig av Klarna å ikke tilpasse pluginen sin til det mest brukte webanalyse-verktøyet.

    Noen som har tips til hvordan jeg kan løse dette?
     
  2. KIA

    KIA Medlem

    Innlegg:
    262
    Se om det fins en extension for WoCommerce på dette. Det fins noen extensions på OpenCart. De sender alle transkasjoner til Analytics.
     
  3. Tonny Kluften

    Tonny Kluften Administrator

    Innlegg:
    15.436
    Er det bare Klarna det gjelder eller har dere problemer med annen sporing også? Prøv å legg inn sporingskoden i Wordpress på nytt. Evt. bare lagre siden i WooCommerce som kalles "Integrering" en gang til.
     

Del denne siden