Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Råd til Hosting for Magento nettbutikk?

Jolly

Medlem
Hei.
Jeg lurer på om det er noen som har anbefalinger med hosting for Magento nettbutikker?
Tenker ikke på det raskeste og dyreste i førsteomgang men driftsiker og ok pris pr mnd.

På forhånd takk.
 

Jolly

Medlem
Takk for svar. har du selv brukt noen av disse ?

Vil det være sikkrere og raskere om det er norske servere?
 

T SL

Active Member
Jeg har ikke brukt dem til Magento, men har hostet flere andre nettsider hos begge to. Begge to leverer lynkjapt, og vi har aldri hatt noe tull med nedtid hos noen av dem. Support er kjappe til å svare, og hjelpsomme!

Jeg bruker også Digital Ocean mye selv (som Clludways også gjør), og jeg kan gå god for dem.
 

Jolly

Medlem
Tusen takk for svar kjapt svar!
Jeg tenker på sikkerhet for mine kunder også, hvordan er det med en utenlandsk server med tanke på dette ?
 

T SL

Active Member
Hvis jeg ikke tar feil har begge to servere i Amsterdam, I hvert fall Digital Ocean. Det vil ikke være noe mindre trygt enn servere i Norge. :) Ikke meg bekjent i hvert fall -- men det er mulig andre her inne har erfaringer eller synspunkter.

Jeg holder meg stort sett unna norske hostingtilbydere da jeg ikke har funnet noen som kan tilby samme pris vs. kvalitet som utenlandske aktører.
 

erlsae

Medlem
Jeg vil kunne konstatere at DigitalOcean har like god sikkerhet enn det mange norske leverandører har (om ikke bedre!). De er et stort selskap som øyeblikkelig retter opp i ting, samt kommer med melding i lang tid på forskudd hvis de skal foreta noen endringer.

Støtter T SL med å holde seg unna norske hostingtilbydere, da det finnes mye bedre utvalg hvis du begynner å lete litt. DigitalOcean er et meget godt valg, de hoster per nå over 8 millioner VPS (droplets).
 

Stoppet

Banned
Jeg holder meg stort sett unna norske hostingtilbydere da jeg ikke har funnet noen som kan tilby samme pris vs. kvalitet som utenlandske aktører.

Interessant!

Har du noen bra tips/alternativ ut over DigitalOcean som har bra hosting for sider myntet på det norske markedet?
 

T SL

Active Member
vi bruker nå, på nye sider vi setter opp:

- Liquidweb
- Trafficplanet
- Amazon
- Digital Ocean

Dersom du greier å sette opp en enkel webserver er det lite som slår DO, eventuelt Cloudways som leverer hosting via DO, men som tar ekstra betalt siden det er managed.
 

T SL

Active Member
Dyr løsning. For all del, sikkert bra, men siden deres laster omtrent med samme hastighet som mine sider på en 10$ droplet fra DO med Cloudflare.
 
Topp