Kjapp og trygg hosting for Wordpress

raindrop.no vurderes solgt

Msites Ltd

Livsnyter
Har vært med på samme sure greia hvor jeg registrerte og drøyde noen dager med å sende egenerklæringen pga reise - i mellomtiden var det en annen som regga domenet og fikk sendt inn!

Domeneshop sender ikke inn til Norid før de har mottatt egenerklæringen!

Egentlig ganske sløvt i og med at jeg også hadde betalt for dette og ikke fikk penger igjen for dette! Det bør helt klart ryddes opp i strukturen på registrering av domener i Norid/hosts.
 

Santo

Active Member
Domeneshop sender ikke inn til Norid før de har mottatt egenerklæringen!

Egentlig ganske sløvt i og med at jeg også hadde betalt for dette og ikke fikk penger igjen for dette! Det bør helt klart ryddes opp i strukturen på registrering av domener i Norid/hosts.

De har ikke lov til å sende inn en søknad før de har mottatt en underskrevet egenerklæring fra søker. Om de gjør det kan de veldig fort miste sin status som registrar.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg synes egentlig det er veldig greit slik. Skulle nesten egentlig vært enda verre å registere domener også, slik at man unngår folk som registerer for morroskyld!
 
J

Jiberish

Guest
Når det var frislipp på .no-domener så opplevde jeg det samme, men det var null problem å få penger refundert av Domeneshop.
 
Topp