Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Redirigere til en url med masse parameter

ngomaichi

New Member
Jeg sender ut epost til Aasmund med beskjed at han må legge inn litteraturliste for et emne. I eposten er det en lenke til litteraturlisten så hvis han er innlogget kommer han direkte dit.

Imidlertid er sannsynligheten for at 1) Aasmund har aldri vært innlogget i programmet før eller 2) han har vært innlogget, men er det ikke nå.

Siden all redigering skjer bak autentisering må Aasmund logge inn før han kan redigere litteraturlisten og derfor redirigerer litteraturlistesiden til loggin-siden hvis brukeren ikke er logget inn, og pr nå sendes Aasmund videre til admin-siden (med alle valgmuligheter en administrator har) og ikke til litteraturlisten han skal redigere.

Jeg ønsker at login-siden skal vite hvilken url som ble forsøkt nådd. Url har mange parameter, ref ?page=edit_syllabus&coursecode=PRV001&infotermin=2016HØST&id=417&checksum=1465047417

Jeg forsøkte med request_uri, men da fikk jeg bare rota og med query_string fikk jeg bare page=edit_syllabus. Jeg vil også ha med resten. Er det mulig?

--------------------------------------------------------------
Slappe av : samsung ringtones, country ringtones, sms ringtones free
 
Sist redigert:
Topp