Kjapp og trygg hosting for Wordpress

RIP Tradedoubler

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Ikke merkelig i det hele tatt. Når de ikke har tatt grep før, må de jo begynne ASAP? Jeg har bare hatt en ticket-opplevelse i senere tid (før ble det så godt som aldri besvart, måtte gjerne presse på folk jeg visste jobba der), så ut fra en opplevelse, kan jeg ikke gå god for noen verdens ting. Men jeg er evig optimist og dette lover godt i alle fall. Da gjenstår vel bare mine andre (gamle?) konspiratoriske meninger om shaving, dårlig tracking osv. :p
 

pleb

Medlem
Nå begynte ting å skli litt ut her. Men for å bare svare kort og kontant på spørsmålet du i utgangspunktet stilte:

Så du mener de heller skulle konsentrere seg om å holde på eller skaffe nye annonsører fremfor å fokusere på tilbakemeldinger på support-tickets?

Ja.

Et godt utvalg av annonsører er 99 ganger viktigere for meg enn OK support.
 

TheMort

New Member
Ja, nå får man jo endelig svar om man lurer på noe, selv om responstiden ikke akkurat er som annonsert ...

Men - de som svarer virker da fullstendig inkompetente?!

Det er utrolig frustrerende at et selskap som har så mange gode programmer, ikke gjør en bedre jobb.

For eksempel ble Bladkongen stengt ned over hele fjøla forrige uke. Alle andre aktører som har kampanjen, sendte ut varsel om dette.

Men hos Tradedoubler er programmet fortsatt aktivt og det er ikke sendt ut noen beskjeder, men ingen lenker eller bannere fungerer - de gir bare en side med "Campaign is not active". Proft! ;-)
 

kongen

kongemedlem
Fikk svar på under et halvt døgn og problemet ble løst ved første henvendelse. :)

Dette er standard hos alle andre affiliate nettverk...

Men TD skal gjennom enda en ny "effektiviseringsrunde" og kutte enda flere folk på support, og det betyr enda lengre svartid fra TD.
 

i-net

Medlem
Og TD aksjen fortsetter ferden nedover:


ZXRCNkpw.jpeg
 

Martin R

Medlem
Vi beklager å måtte informere deg om at programmet Godaddy NO vil stenge på nettverket den 08/06/2016
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Får ta med en positiv sak også da - Qatar Airways er ny annonsør. Ser ut til at det er cirka 1/2 år siden sist det kom en ny annonsør hos TD - så kanskje dette er et signal om at det går oppover istedenfor nedover? :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Får ta med en positiv sak også da - Qatar Airways er ny annonsør. Ser ut til at det er cirka 1/2 år siden sist det kom en ny annonsør hos TD - så kanskje dette er et signal om at det går oppover istedenfor nedover? :)

Hehe, kanskje ;)

Qatar kunne passet greit som annonsør på min thaiside, men ikke f**** om jeg signer opp og bruker de. Qatar er og blir et møkkaregime!
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg er ganske sikker på at Tradedoubler shaver provisjonen.

Har blant annet kjørt en liten splittest der jeg sendte 50% av bokklubb-trafikken min til Tradedoubler og resten til Tradetracker. Samme kilde, samme kvalitet. Tradedoubler rapporterte om null konverteringer, mens Tradetracker leverte godt med leads.

Litt mer om testen min her:
http://www.geekforum.no/forum/tjene...edoubler-og-tradetracker-og-her-er-resultatet

Jeg vil ikke ty til tabuord, bare konkludere med at Tradedoubler ikke er til å stole på i det hele tatt.
 

Marius_J

Social Engineer
Jeg er ganske sikker på at Tradedoubler shaver provisjonen.

Har blant annet kjørt en liten splittest der jeg sendte 50% av bokklubb-trafikken min til Tradedoubler og resten til Tradetracker. Samme kilde, samme kvalitet. Tradedoubler rapporterte om null konverteringer, mens Tradetracker leverte godt med leads.

Litt mer om testen min her:
http://www.geekforum.no/forum/tjene-penger-på-blogging/48-jeg-sendte-1884-klikk-til-tradedoubler-og-tradetracker-og-her-er-resultatet

Jeg vil ikke ty til tabuord, bare konkludere med at Tradedoubler ikke er til å stole på i det hele tatt.

Du er ikke den første som har opplevd dette her. Jeg har kontaktet TD men de svarer aldri på mine e-poster, men en kompis sine e-poster om et helt annet emne svarte de på samme dagen. Så man kan begynne å lure litt ?
 
Topp