Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søkeord som vil bli populært i tiden fremover

Daniel

q(O_o)p
Hei,

Starter opp et eget produkt om dagen, i en kategori som etterhvert kommer til å bli svært populær.

Det begynner allerede å bli god pågang på adwords, hvor mye vil jeg tjene på å begynne med SEO allerede nå? Er det en stor gevinst med å være først ute med en god SEO-jobb? Eller kan jeg like lett komme på toppen med samme jobben om 2 måneder?


Søker forøvrig en som kan hjelpe meg med SEO-kampanjen i tiden fremover.
 

picxx

Well-Known Member
Prsonlig skjoenner jeg ikke folk som ikke seo'er siden samtidig som den blir satt opp. Om arbeidet skal takes i ettertid blir det gjerne en god del mere jobb enn om man tilrettelegger det fra starten....hvorfor gjoere ting vanskeligere enn de er?
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Prsonlig skjoenner jeg ikke folk som ikke seo'er siden samtidig som den blir satt opp. Om arbeidet skal takes i ettertid blir det gjerne en god del mere jobb enn om man tilrettelegger det fra starten....hvorfor gjoere ting vanskeligere enn de er?

100% enig, og *JA* det er en fordel å være først ut.
 

tyr897

Medlem
Selvfølgelig smart å være først ute. Dersom det er noe som det plutselig blir stor oppmerksomhet om og du er først i SERP, vil du få en del gratis lenker. Bare husk å følge nøye med konkurrenter som kommer klatrende, så du ikke går på en plutselig og uventet smell.
 
Topp