Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker avansert php coder til et stort gaming community!

Status
Stengt for ytterligere svar.

mbergene18

New Member
Heisann, mitt navn er Morten. Jeg kommer fra en av Norges ledende CS:Source lag Nordic-Gaming, Vi er for tiden på jakt etter en person som kan hjelpe oss og få realisert web drømmen våres. Vi har akkurat fått i boks en avtale med et engelsk firma som skal designe alt for oss, og i den anledning trenger vi da en god coder! Dette vil selvfølgelig bli en betalt jobb! Vi har et stramt budsjett vi prøver og opprettholde. Kan presentere litt hva siden skal inneholde. Prisramme: 0 - 5tusen

Nordic-Gaming Innhold:

Home - Index siden, med mange spennende funksjoner, alt ifra nyheter til video funksjoner.
Roster - Team siden, skal være en enkel side som kun forklarer navn, merriter og et lagbilde.
Community - Skal inneholde profilene til alle som bidrar i styret i nordic-gaming
Career - Her skal du kunne søke nye jobber og nye stillinger.
Contact - Kontakt skjema

til de litt mere avanserte tingene:

Profiles - Det skal være custom made profiler, hvor det skal være mulighet for galleri, Poeng bar.
Video Corner - Det skal være mulig for registrerte medlemmer og laste opp deres videoer på siden, og folk kan se videoene gjennom en web player.
Betting - Folk skal kunne "bette" det er ikke snakk om ekte penger, men simple "poeng" Man better på gaming & sports kamper, Vinner man, får man poeng, og profilen din oppgraderes på poeng baren.
Nyhets seksjon - Custom made nyheter, Hvor folk kan kommentere
Cup modul - Så til det vanskeligste tror vi, Et cup system, som gjør at vi kan holde cs cupper på siden.
Det kan hende det kommer litt andre ting på etter hvert. men dette er det vi har så langt.

Om dette høres interesant ut, Så kontakt meg så fort som mulig, da vi har veldig kort deadline!

Kontakt meg på email: mbergene18@hotmail.com
msn: mbergene18@hotmail.com
steam: mbergene18
xfire: smipermat3n

På forhånd. TAKK:)
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp