Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker dyktig sammarbeidspartner til nettprosjekt

Har det siste året jobbet med å utvikle en ny norsk forbrukertjeneste, abc.no.

90% av nettsiden er ferdig utviklet, men jeg mangler det siste ekstra for å løfte tjenesten ut av "skyggen". Jeg har sålangt laget hele siden selv (design, programmering og innhold).

Fokus er at brukerne skal finne de beste tilbudene på de meste som kan kjøpes for penger. Millioner av produkter og tjenester innen Reise, Lyd og Bilde, Møbler og Dataprodukter bare for å nevne noe.

Den jeg leter etter er en sulten SEO-ekspert som både kan markedsføring og liker å skrive selgende tekster. Den jeg søker må se muligheten i å bygge en seriøs og solid merkevare rundt denne tjenesten.

Betaling: Dette er ikke en 2000 kroners jobb! Her søker jeg en langsiktig seriøs partner/selskap som både er interessert i å bruke mye av sin tid for å lykkes, men som likevel forstår at pengene kommer fra resultater av målrettet og hard jobbing.

Jeg vil ikke gå inn på mål og forventet inntjening i forumet. Interesserte kan sende meg en PM slik at vi kan diskutere nærmere en sammarbeidsavtale.

Mvh Vetle
 
Sist redigert av en moderator:
Eierandeler er selvsagt noe som bør ligge som en motivasjon for de som vil jobbe med denne tjenesten.

I første fase ser jeg for meg en liten SEO jobb på ca. 6-8 000,- for å se om denne personen/selskapet har riktig "drive" og forståelse for området SEO/markedsføring på nett. Videre sammarbeid og/eller eierandeler må diskuteres i fase 2.

Mvh Vetle
 

Msites Ltd

Livsnyter
Da er det jo ikke en samarbeidspartner du er på jakt etter! Du er på jakt etter noen som kan utføre et SEO oppdrag!

Et samarbeid/partnerskap er jo basert på avtaler som bør være så godt formulert at det ikke er tvil om hva hver part bringer inn i prosjektet. At du skal drive en "audition" for å se om folk har riktig "drive" synes jeg virker på grensen til useriøst når man snakker om partnerskap!
 
Tja, du får mene hva du vil, men det er ikke tilfelle. Å si at jeg er useriøs for du stå for selv. Blir håpløst med slike forum når folk kan "slenge med leppa" uten å ha et snev av kjennskap til hvem man sender slike meldinger til!

Men som nevnt tidligere får de som er interessert sende en PM så vi kan diskutere et partnerskap nærmere. Kommer ikke til å svare på flere tullekommentarer denne tråden.

Mvh Vetle
 

peterandrej

pensjonert moderator
uenig med msites da jeg ikke ser helt hvordan man kommer rundt en "audition" hvis man skal knytte et tett samarbeid med en ukjent person der eierandeler til eget prosjekt inngår.

Også positiv til at trådstarter ser at han må betale for denne første tjenesten, som så vidt jeg forstår går på SEO. Dette er jo i sterk kontrast til en rekke andre trådstartere både her og på andre forum der man spør om noen gidder å jobbe gratis slik at trådstarter kan "se" om arbeidet holder mål.

Jeg ser dette som en god mulighet for de som har peiling på SEO, og jeg ser egentlig ikke helt hva man skal kunne tape heller - da man får betalt uansett.
 

kongen

kongemedlem
At du skal drive en "audition" for å se om folk har riktig "drive" synes jeg virker på grensen til useriøst når man snakker om partnerskap!

7 til 8 "auditions" eller "tester" er MINIMUM for den personen som du skal vurderer til partner, og da helst over en periode på 5 til 6 måneder, for ikke å bare se om han har kunnskapen som trengs, men noe som er minst like viktig er riktig mentalitet (noe som fremkommer at ikke alle nødvendigvis har).

Og test flere personer (du kjøper heller ikke den første bilen du prøvekjører, så hvorfor inngå evig partnerskap med den første personen du 'prøvekjører').

Husk at abc.no er baby'n din, og ta godt vare på den.
 

Msites Ltd

Livsnyter
7 til 8 "auditions" eller "tester" er MINIMUM for den personen som du skal vurderer til partner, og da helst over en periode på 5 til 6 måneder, for ikke å bare se om han har kunnskapen som trengs, men noe som er minst like viktig er riktig mentalitet (noe som fremkommer at ikke alle nødvendigvis har).

Og test flere personer (du kjøper heller ikke den første bilen du prøvekjører, så hvorfor inngå evig partnerskap med den første personen du 'prøvekjører').

Husk at abc.no er baby'n din, og ta godt vare på den.

Hvis du sikter til meg med din parentes er du virkelig ute og sykler....

Og, at man skal verne om sine egne verdier er vel en selvfølge! Men, det ville være mer naturlig å inngå en intensjonsavtale, eller gå inn i et partnerskap hvor det var en punkter i avtalen som gjorde det mulig å gå fra hverandre igjen ut ifra konkrete satte kriterier.

Man, får ikke noen til å yte det lille ekstra uten å gi dem noe igjen for det!
 

picxx

Well-Known Member
7 til 8 "auditions" eller "tester" er MINIMUM for den personen som du skal vurderer til partner, og da helst over en periode på 5 til 6 måneder, for ikke å bare se om han har kunnskapen som trengs, men noe som er minst like viktig er riktig mentalitet (noe som fremkommer at ikke alle nødvendigvis har).

Og test flere personer (du kjøper heller ikke den første bilen du prøvekjører, så hvorfor inngå evig partnerskap med den første personen du 'prøvekjører').

Husk at abc.no er baby'n din, og ta godt vare på den.

Dette er jo ikke snakk om noe partnerskap, men en ansatt, som du senere kan/vil vurdere som partner.

Om jeg enten skulle gått inn økonomisk, eller med gratisjobbing i et prosjekt over 5-6 mnd. for å 'se om jeg var bra nok', for å kanskje deretter motta en beskjed om at 'nei, dette går nok ikke' hadde jeg blitt mildt sagt forbannet.
Så jeg ser helt klart penget til Msites i denne diskusjonen.
 

zapotek

Medlem
Enig med Picxx og Msites her. Hadde en person jobba som f.. med SEO og markedsføring med denne siden i 5-6 måneder, ville jo nettstedet dratt nytte av dette i flere år fremover, selv om personen hadde fått "dette var ikke bra nok" beskjeden.
 

kongen

kongemedlem
SEO-fyren får jo betaling for SEO-jobben han utfører, men å forlange en intensjonavtale eller partnerskap fra første tastetrykk er ikke noe en seriøs gründer godtar. Han kjenner jo ikke SEO-fyren, og vet ikke om denne SEO-fyren er riktig person til å ta med inn i bedriften.

Hvorfor i alle dager MÅ dere bli partnere... dere har jo selv egne prosjekter dere pusler med?? For å spørre dere (og svar ærlig); Ville noen av dere godtatt at en ukjent person "tvang" seg til å bli partner uten å bevise hva han duger til først??
 

picxx

Well-Known Member
SEO-fyren får jo betaling for SEO-jobben han utfører, men å forlange en intensjonavtale eller partnerskap fra første tastetrykk er ikke noe en seriøs gründer godtar. Han kjenner jo ikke SEO-fyren, og vet ikke om denne SEO-fyren er riktig person til å ta med inn i bedriften.

Som sagt tidligere, da er det jo ikke partnerskap man søker etter, men noen som kan gjøre en jobb for seg, som riktig Msites også bemerket i sin første post.
 
Topp