Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker dyktig utvikler til Hardworkout.no - faste oppdrag

André M. Hefner

New Member
Hei.
Jeg ser fortiden etter en ny utvikler da min nåværende studerer og har for lite tid til å jobbe med oppdragene jeg gir han. Fortiden trenger jeg å redesigne Hardworkout.no, siden skal se helt lik ut som i dag, men må settes opp på nytt da siden laster alt for trekt og jeg trenger å få den responsiv.

Noen små endringer skal også gjøres men det er snakk om minimale endringer jeg kan gå inn på senere.

Vis dette er noe du kan hjelpe med så send meg gjerne et tilbud med hvor mye skal ha for jobben, litt om deg selv og hvilken erfaring du har og gjerne noen referanser.

Jeg er på lavbudsjett da jeg nylig har gått over til å jobbe med siden og tjenestene på fulltid. Så budsjettet er begrenset men kan garantere at det blir mange små jobber som dette med videreutvikling av siden og løsningene bak.

Hardworkout.no er levebrødet mitt og det eneste jeg jobber med så viktig for meg at den som tar jobben kan det han gjør og at vi har en god kommunikasjon så ting blir gjort riktig.
 

Stoppet

Banned
Hvis dette er levebrødet ditt synes jeg du skal droppe budsjettet og betale hva det vil koste å få opp siden til dagens standard snarest mulig. Du har mye å tjene på det. Tipper du mister 90% av de som prøver å komme seg inn på siden.
Screenshot_20160901-192413.png
 

Stoppet

Banned
Gtmetrix.com

Screenshot_20160901-193110.png
 

André M. Hefner

New Member
Hvis dette er levebrødet ditt synes jeg du skal droppe budsjettet og betale hva det vil koste å få opp siden til dagens standard snarest mulig. Du har mye å tjene på det. Tipper du mister 90% av de som prøver å komme seg inn på siden.
Vis vedlegget 1322

Bare å komme med et tilbud om du kan gjøre noe med saken
 

André M. Hefner

New Member
Jeg har hatt siden på 3 forskjellige webhoteller og det hjelper ikke å bytte. Det er siden som respondere tregt, og er for stor. Catch skal være på plass.

Så eneste muligheten er å sette opp hele på nytt. Og vis dere er intresserte i jobben finner du infoen du trenger over, som dere kan komme med et tilbud på. Bare å sende det pr mail eller PM så vil jeg vurdere det.
 

Tony J

Alle skal få
Selv om siden din er 100% optimalisert, så vil det fortsatt tenkes at en annen host vil få sidene dine enda raskere. Selv om du har prøvd 3 forskjellige. Pro Isp tipper jeg ikke er en av de 3. Det ville i så fall overrasket meg :) (De er forøvrig veldig rimelige). Domeneshop kan vel ikke sies å ha fått mye gode tilbakemeldinger når det kommer til hosting, men heller bare på domenefronten.

Det vil også være vanskelig å gi et tilbud på ting som du omtaler som "små endringer", men muligens du ønsker et tilbud utelukkende på reload av likt design + få det responsivt?

Dersom templatet du bruker ikke er responsivt fra tidligere, så vil også prisen for jobben bli langt høyere enn som det var inkludert. Jeg ville derfor anbefalt deg å se om det finnes andre templates som allerede er responsive og som er noe likt det du allerede bruker. Det vil spare deg for mye tid og penger. Kanskje templatet du allerede bruker har blitt oppdatert også?

Lytt gjerne til tilbakemeldinger med ydmykhet og ha et åpent sin. Det som kanskje vil koste deg 5000,- mer kontra den løsningen du foretrekker i utgangspunktet kan plutselig spare deg masse penger over tid. Til syvende og sist har ingen utviklere/bedrifter noe å tjene på å komme med forslag/ideer som ikke gagner kunden best. Gjerne også presiser hva "små endringer" er i konkretform dersom dette er noe du ønsker skal være med i et tilbud.
 

barentshavet

Active Member
Jeg har hatt siden på 3 forskjellige webhoteller og det hjelper ikke å bytte. Det er siden som respondere tregt, og er for stor. Catch skal være på plass.

Så eneste muligheten er å sette opp hele på nytt. Og vis dere er intresserte i jobben finner du infoen du trenger over, som dere kan komme med et tilbud på. Bare å sende det pr mail eller PM så vil jeg vurdere det.

Bruker du for eksempel PHP 7, Nginx og Varnish?

Uansett, når siden laster så tregt så mister du potensielt mange, mange kunder. Folk gidder ikke å vente på nettsider i 2016.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Støtter andres kommentar. Har sjelden vært borti en så treg side, noe må definitivt være riv ruskende galt. Er dette levebrødet ditt, få det fikset av en som kan sine ting ASAP.
 

Marius_J

Social Engineer
Prøv en gratis konto hos raskesider ? De er gratis i x antall dager. Men de er svin dyre etter gratis perioden er over.
Men hvis dette er levebrødet ditt så tenker jeg det er verdt også betale for det.
Skulle gjerne prøvd også teste dette på min server som er fin tunet på WordPress. Send meg en PM om du er interessert i også prøve.
 

mra

Active Member
Dersom templatet du bruker ikke er responsivt fra tidligere, så vil også prisen for jobben bli langt høyere enn som det var inkludert. Jeg ville derfor anbefalt deg å se om det finnes andre templates som allerede er responsive og som er noe likt det du allerede bruker. Det vil spare deg for mye tid og penger. Kanskje templatet du allerede bruker har blitt oppdatert også?

Støtter denne. Er templaten din ikke responsiv og du har et begrenset budsjett, så vurder å bytte til en ny, moderne template som er responsiv. Å gjøre en template responsiv er langt fra noen enkelt jobb og du ender fort opp med å måtte lappe på noe som ikke er bra i utgangspunktet, og timene kan derfor løpe fort.
 

adeneo

Medlem
Problemet virker ikke som det har noe med webhotellet å gjøre, det brukes allerede Varnish, nyere PHP, Apache og Wordpress 4.6 osv.

Problemet er at du har noe på nettsiden din som forsøker å laste inn hundrevis av bilder fra Instagram, og mange av de finnes ikke, andre svarer tregt, og låser omtrent hele nettleseren.

Jeg tipper grovt at det er Juicer.io som er problemet, eller måten det er satt opp på.


Med andre ord har du falt i den stadige vanligere fellen. Du har inkludert så mye "sosiale medier"-vås at nettsiden din aldri blir ferdig med å laste inn alt sammen.
 
Topp