Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker dyktig utvikler til Hardworkout.no - faste oppdrag

André M. Hefner

New Member
Hei.
Jeg ser fortiden etter en ny utvikler da min nåværende studerer og har for lite tid til å jobbe med oppdragene jeg gir han. Fortiden trenger jeg å redesigne Hardworkout.no, siden skal se helt lik ut som i dag, men må settes opp på nytt da siden laster alt for trekt og jeg trenger å få den responsiv.

Noen små endringer skal også gjøres men det er snakk om minimale endringer jeg kan gå inn på senere.

Vis dette er noe du kan hjelpe med så send meg gjerne et tilbud med hvor mye skal ha for jobben, litt om deg selv og hvilken erfaring du har og gjerne noen referanser.

Jeg er på lavbudsjett da jeg nylig har gått over til å jobbe med siden og tjenestene på fulltid. Så budsjettet er begrenset men kan garantere at det blir mange små jobber som dette med videreutvikling av siden og løsningene bak.

Hardworkout.no er levebrødet mitt og det eneste jeg jobber med så viktig for meg at den som tar jobben kan det han gjør og at vi har en god kommunikasjon så ting blir gjort riktig.
 

Stoppet

Banned
Hvis dette er levebrødet ditt synes jeg du skal droppe budsjettet og betale hva det vil koste å få opp siden til dagens standard snarest mulig. Du har mye å tjene på det. Tipper du mister 90% av de som prøver å komme seg inn på siden.
Screenshot_20160901-192413.png
 

Stoppet

Banned
Gtmetrix.com

Screenshot_20160901-193110.png
 

André M. Hefner

New Member
Hvis dette er levebrødet ditt synes jeg du skal droppe budsjettet og betale hva det vil koste å få opp siden til dagens standard snarest mulig. Du har mye å tjene på det. Tipper du mister 90% av de som prøver å komme seg inn på siden.
Vis vedlegget 1322

Bare å komme med et tilbud om du kan gjøre noe med saken
 

André M. Hefner

New Member
Jeg har hatt siden på 3 forskjellige webhoteller og det hjelper ikke å bytte. Det er siden som respondere tregt, og er for stor. Catch skal være på plass.