Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger diverse domener!

hewkings

New Member
Hei.

Jeg vil selge noen domener som jeg har.
Kun seriøse bud:

azn.no
Camprat.no
Chat-sone.no
chatsone.no
deathmetal.no
e-nyhetsbrev.no
forbrukslaanguiden.com
forbrukslaanguiden.no
forbrukslånguiden.no
iloveit.no
jobbnytt.com
laanguiden.no
made-in-norway.no
merinntekt.no
mxn.no
soppelpost.no
stratsiden.no
søppelpost.com
søppelpost.no
tv-norge.com
wwwsex.no
wwwyr.no
yahooo.no
yotube.no

Og

Livedate.no vurderes solgt.
Brom.no Vurderes solgt!
Långuiden.no Vurderes solgt.

Er mange domener her som har en sikker inntekt kilde vil jeg nok tro med den rette personen bak domene.

:)

Kun seriøse bud. Send meg gjerne en PM
 

NilsF

Medlem
Søppel er nok ganske så betegnende... Flere av disse domenene er snyltedomener som kan bli fratatt deg så raskt f.eks. eierne av startsiden.no og yr.no tar bryet med å klage på registreringene.
 

hewkings

New Member
OK.

Søppel er nok ganske så betegnende... Flere av disse domenene er snyltedomener som kan bli fratatt deg så raskt f.eks. eierne av startsiden.no og yr.no tar bryet med å klage på registreringene.

Jaja. Noen av disse domene er vel muligens søppel i dine øyne, men sikkert noen som kunne tenke seg de.
Snylte domener er det helt sikkert mange som tjener penger på, men jeg har ikke brukt de, ikke har jeg tenkt til det heller :p
Fulgte med når jeg kjøpte noen domener en gang i tiden og jeg fikk de gratis med på kjøpet. Så hvorfor ikke.
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor ikke parkere dem, så har man ihvertfall en statistikk å vise til mtp type-in når man skal selge dem?
Kommentaren var ikke spesielt ment til deg, men til alle som selger domener her inne.
 
Topp