Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger kredittkortside med innhold + relevante domener

Jens1986

Medlem
Hei,

www.ikredittkort.no vurderes solgt.

- Den har vært operativ i omtrent 10 mnd
- Har tjent omtrent 40k på den - men trafikken har kommet fra andre sider jeg har, svært lite trafikk fra søk
- Det ligger en god del artikler som er kjøpt fra artiklr.no der - se under "Hurtiglinker" i footeren
- En ordliste
- Alle artikler/ordliste osv. skal være unikt - jeg har ikke brukt tekstene andre steder
- Det er svært enkelt å endre info om et kredittkort - dette er laget som shortcodes i functions.php, så du trenger bare å oppdatere affiliatelenker, informasjon osv. ett sted
- Noen få backlinks
- En YouTubevideo som ligger på forsiden
- Den blir nå solgt fordi jeg tjener med med andre annonser enn kredittkortannonser i nettverket av sider jeg har. Og jeg ønsker mindre å holde styr på. Men om man jobber litt med SEO, eller vil bygge nettverket sitt større, så kan dette være et fint kjøp

Har også en del domener som kan følge med, hvorav noen er EMD til semipopulære søkeord:
- kredittkorteksperten.no
- kredittkortno.no
- kredittkortpaadagen.no
- kredittkortx.no
- kredittkorty.no
- mastercard-kredittkort.no
- visa-kredittkort.no

Send meg bud på PM. Jeg oppdaterer tråden med eventuelle bud. Budet som står førstkommende lørdag kl 12 vinner, jeg skal være ærlig og si at jeg ikke har tenkt på noen minstepris, men er innstilt på å kvitte meg med både hele siden, og domenene i samme slengen.

Har du spørsmål, så skriv de her, så svarer jeg - det er sikkert flere som lurer på det samme, men tror jeg har fått med det viktigste av info her.
 

Stoppet

Banned
Du sier at trafikken har kommer fra andre sider du har. Vil disse linkene fortsatt bestå?
 

atLind

Member
Hvordan er sammenligningssiden bygget opp? Er det enkelt å oppdatere, fjerne og legge til kort fra backend?
 

Jens1986

Medlem
Har fått noen spørsmål på PM - still de gjerne rett i tråden i stedet, det er sikkert flere som lurer på det samme;

Er dette standard Wordpress, eller er det et annet oppsett?
- Ja. Wordpress, med theme fra Mythemeshop

Om det er wordpress, er det et standard team eller noe du kar laget selv?
- Noen få endringer. Malen til hvordan info om kredittkortene ser ut er bygget "fra scratch", men det er som sagt i functions.php, så selv om samme faktaboks ligger på xx undersider, så oppdateres den bare ett sted.

Hva skal til for å drive siden?
- Svært lite. Oppdatere info om kredittkort når det endrer seg. Om du ikke har eget nettverk for å få trafikk, så må du jo gjøre en SEO-jobb, det bestemmer du selv. Jeg har ikke rørt siden på 10 mnd.

Affiliate lenkene, er de fra forskjellige selskaper, eller fra en tilbyder?
- Så og si alle er fra én, har ikke shoppa så mye rundt.

Hvor mye oppfølging er det på siden for å holde den oppdatert?
- Kanskje 1 time hver 6. mnd.

Det er lagt inn noen fiffige funksjoner, som oppdateres hver mnd, f.eks. at det står "Toppvalg Januar 2017", "Siden ble sist oppdatert januar 2017" osv. - dette går automatisk, du må ikke endre tekst hver mnd.
 
Topp