Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger lekebutikk

pondus123

Medlem
Da jeg skal flytte til utlandet skal jeg selge Playdon.no, dette er en butikk som selger leker, R/C biler / fly / tog osv. Du kan selv se hva som selges på nettsiden :)

- Varelager er kjøpt inn for kr 100 000 + mva i 2015/2016.
- Alle produktbeskrivelser osv. er 100% unike, ca. kr 25 000 i innkjøpspris.
- CMS: Wordpress + WooCommerce
- Lager i Skien, og varene kan hentes der eller sendes til deg.

Det er IKKE gjort noen markesføring på denne butikken så det har så og si ikke vært noen omsetning i år (ca. kr 10 000) og besøkende er rundt 150 i mnd. for 2016.

Dette er en butikk for deg som vil starte nettbutikk og hvor alt er klart til å begynne!

Da jeg skal bli kvitt denne er prisen satt til KUN kr 50 000 + mva.

Førstemann til mølla!

Ta kontakt på PM ved interesse.
 

pondus123

Medlem
Har satt alt i butikken på 30% og omsatt for kr 7500 på 3 uker ved kun å annonsere for få kroner (20-50 kr per dag) på Google Shopping. Masse varer igjen på lager, 6 paller med en verdi på ca. 95 ooo i innkjøpspris, så her er det bare å slå til :)

Hvis ikke må jeg vel bare finne meg i å selge varene selv, lavere enn dette kan jeg ikke gå i pris ;)
 

pondus123

Medlem
Hei.

Drift er gjennom lager i Skien hos Colliflow AS, de sender og pakker. Pris er kr 30 per ordre + kr 4 per varelinje. I tillegg kommer månedsleie på lager for ca. kr 1 000 + mva. En kan enten hente varelageret eller fortsette å ha lageret hvor det er.

Butikken er eid gjennom Hoel Digital AS.

Sebastian
 

pondus123

Medlem
Denne butikken er fortsatt til salgs, setter prisen til kr 20 000 + mva ved en rask avgjørelse.

Har bruttoomsatt for kr 41 000 fra 1.10 til 31.12 i 2016 med litt annonsering på Facebook og Adwords.

Fortsatt mye varer igjen på lager, så her får du en ferdig oppsatt butikk for en billig penge, og det er bare å starte ditt neste eventyr :D
 
Topp