Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger nettbutikk

paal349

New Member
Jeg har drevet med en nettbutikk i vel et halvt år nå, men pris på forsendelser fra produsent (Asia) har økt til det punktet det ikke lønner seg lengre.
Jeg har vurdert å gjøre den om til en dropship-butikk, men har forferdelig liten peiling på dette og ønsker derfor å selge.

Jeg har liten peiling på SEO-tall og slikt men adressen er: Veskemote.no - Perfekte kopier av kjente merkevarer. Usikker på hva slike sider går for, en fullverdig nettbutikk med paypal og bankoverføring betalingsløsninger så jeg er åpen for bud.

Send meg en PM eller en mail på paal349(at)hotmail.com om du er interessert.
 

pleb

Medlem
Vet ikke om jeg ville tatt sjansen på å selge fake merkevesker. Skal ikke kuppe tråden eller begynne diskusjon om åndsverksloven, men denne advarselen ville nok kommet uansett.
 

picxx

Well-Known Member
Fake merkevarer er en ting, men å kjøpe en butikk der eier selger fordi det ikke lønner seg å drive lengre er nok et vel så viktig punkt å få med seg.
 

paal349

New Member
Siden heter "Veskemote" så det er fullt mulig å selge vesker som ikke er replika. Grunnen til jeg lagde denne var at jeg hadde en meget bra leverandør i Asia som nå dessverre ikke kan levere lengre til en fornuftig pris grunnet krig i regionen. Det blir bare for mye arbeid for meg å finne på noen andre måter å drive denne på, så jeg vil heller selge den og bruke tiden min på andre ting. Var bare jeg brukte mye tid på å sette dette opp, og tenkte noen hadde bruk for en nettbutikk som selger vesker.
 

sta

Medlem
Nå skal jeg ikke oppfordre til ulovlig virksomhet og man kan vel trygt si at forretningsmodellen din er tvilsom, men uansett; Veskene du har i butikken går jo for 80-100kr. på gata i Sør-Øst Asia. Med en norsk utsalgspris på 800kr. (ekls. mva?) burde det ikke by på store problemer å få slike sendt til Norge og fremdeles sitte igjen med et dekningsbidrag på godt over 100%.
 

paal349

New Member
Fortjenestemuligheter finnes absolutt, men da må jeg få tak i en ny leverandør og utarbeide nye avtaler osv, og det er jeg ikke interessert i. Jeg har nok av andre ting å drive med, og denne nettbutikken drev jeg bare pga jeg fikk en veldig enkel og grei avtale med leverandør som nå har falt fra, hovedsaklig grunnet Kambodsja og Thailand har funnet ut de skal skyte på hverandre og stenge grensene i tide og utide. Nye muligheter finnes, men som sagt har jeg verken tid eller kompetanse til å se nærmere på dette, men kanskje noen andre har noen ideer og kan tjene penger på det og ønsker å ta over.
 
Topp