Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger startnettbutikk.no inkl. nettside!

A

Adri4n

Guest
Prøver nå å selge et prosjekt jeg startet på for snart ett år siden, fikk aldri tid til å fullføre men håper kanskje noen andre vil ta prosjektet videre eller finne på noe med domenet.

Konseptet er simpelt, sett opp nettbutikker for kunder. Nettsiden er ikke markedsført, har heller ikke hatt noen kunder. Føler domenet har stort potensielle da "start nettbutikk" er det de fleste som ønsker sin egen nettbutikk søker.

Domene: https://startnettbutikk.no

Nettsiden følger også med(om ønskelig), en simpel, oversiktlig og rask side som er 100% responsiv.

Spørsmål/bud sendes på PM.
 

Stoppet

Banned
Føler domenet har stort potensielle da "start nettbutikk" er det de fleste som ønsker sin egen nettbutikk søker.

Har du noe statistikk på hva et søk på "start nettbutikk" vil kunne tilføre siden av trafikk?

Jeg finner heller ikke siden når jeg gjør dette søket i Google.
 
A

Adri4n

Guest
Har du noe statistikk på hva et søk på "start nettbutikk" vil kunne tilføre siden av trafikk?

Jeg finner heller ikke siden når jeg gjør dette søket i Google.
Jeg har som nevnt ikke prøvd å markedsføre siden, nettsisden har også vært blank i noen måneder nå så ikke forvent å finne noe hos Google. Men for en kjøper som kan basic SEO er det ikke noe problem å se domenet klatre oppover.
 
A

Adri4n

Guest
Kan gå for 1,500,- inkl. gratis overføring av domene og innhold på nettsiden :)
 
Topp