Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sette opp hjemmeserver mybookliveduo og automatisk backup

Jeg har et hjemmenettverk med en slik mybookliveduo. Denne vises når jeg er på hjemmenettverket og jeg bruker denne som lagringsplass/backup.
Ønsker å få satt denne opp skikkelig slik at jeg kan logge meg inn utenfra og inn på nettverket.
Ønsker også at du setter opp min bærbare PC slik at det blir laget en backup kopi av alt jeg har på PC som automatisk blir oppdatert på endringer når jeg logger meg på mybookliveduo på hjemmenettverket.

I tillegg ønsker jeg at det opprettes en Idrive som også kan sikkerhetskopiere automatisk når jeg er på bredbånd.

Dersom den bærbare PC blir ødlagt ønsker jeg å kunne være ”back in business” i løpet av et par dager, med ny pc og alt oppkoblet.
Det er innholdet på hardisken samt eposten jeg ønsker en backup på. Slik det er nå tror jeg det er pop3, så dette må vel endres til imap.
I tillegg ønsker jeg hjelp til å sette opp iphone slik at jeg kan se og ta imot epost på den også.
Jeg ønsker også at du hjelper meg med å konfigrere Iphone møtekalenderen og kalenderen på outlock. På outlock har jeg 4 kalendere? jeg skal bare ha en. så du må rydde opp/slette de andre.
Slik at når det legges inn et møte etc. så blir det oppdatert både på PC og på telefon. Dette må automatisk synkroniseres fortløpende via blåtann.
Det er 5 epost kontoer jeg ønsker også å laste ned på telefonen. Har koblet disse til allerede
Vi ordner dette via teamviwer og skype
Ønsker en fastpris på oppdraget
 
Topp