Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Shoesofnorway.no til salg

Gry

New Member
Nå er det siste sjance, før jeg stenger butikken.
Shoes of Norway er en Nettbutikk, finnes både som .no og engelsk versjon .com (i dvale). Bygget på platformen Shopify.
Konseptet er at kunden designer deres egne sko online, og de er så produsert per kunden spesifikajoner i Portugal.
Jeg har en god avtale med leveandør i Portugal. Ta gjerne en titt på www.shoesofnorway.no og ta kontakt med meg g.agerup@hotmail.com.
Jeg planlegger å stenge butikke ila juli. Ønsker ca kr 100,000. Har investert ca 500,000. Så et supertilbud!!!
Gry
 
Sist redigert:

Gry

New Member
Jeg startet med konsept utviklingen allerede i 2013, fant leverandør, design og produksjon av prototyper (sko), web utviklingen hvor jeg hadde en Developer. Oktober 2015 gikk jeg online. Så dette er "min baby".
 

Gry

New Member
Hei, Ja, den er stadig til salg. Trafikken er i snitt 130 stk per uke. Men øker selvfølgelig når jeg har facebook kampanjer, PR eller skrevet i bloggen. Jeg har investert ca 1/2 mill. Jeg er åpen for tilbud :)
 

Gry

New Member
Nå er det siste sjance, før jeg stenger butikken.
Shoes of Norway er en Nettbutikk, finnes både som .no og engelsk versjon .com (i dvale). Bygget på platformen Shopify.
Konseptet er at kunden designer deres egne sko online, og de er så produsert per kunden spesifikajoner i Portugal.
Jeg har en god avtale med leveandør i Portugal. Ta gjerne en titt på www.shoesofnorway.no og ta kontakt med meg g.agerup@hotmail.com.
Jeg planlegger å stenge butikke ila juli. Ønsker ca kr 100,000. Har investert ca 500,000. Så et supertilbud!!!
Gry
 

Stoppet

Banned
Om du planlegger å stenge uansett så er det vel et superkupp for deg bare noen betaler noe i det hele tatt? Noe er bedre enn ingenting?
Hva er det du har investert i? Og hvilke konkrete verdier har butikken i dag?
 

Gry

New Member
Det har du helt rett i :)
Jeg har invester ca kr 500,000. "Verdien" er utviklingen i nettbutikken (shopify platform, og database for "sko byggeren" ligger hos webbhuset), merkevare utvikling, domener og design, samt utviklingen av proto typer og design hos sko produsenten.
Der er ca 500 sko esker, og logo knapper (metall knapp med "Gaupen"). Jeg har aksje selskap, men kan selv velge om man ønsker dette. Jeg er åpen for tilbud :)
 
Topp