Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skrive artikler

looper

Medlem
Jeg har full forståelse om denne blir flyttet men var litt usikker hvor den passer hen.
Eier en ferieside som rangerer meget godt i Google, desverre med barn+jobb+en startup så strekker ikke tiden til for å produsere godt innhold på siden min. Har prøvd å selge uten hell og derfor prøver jeg nå på en ny modell.

Du skriver innhold på siden min, så mange artikler du vil. Orker du bare en er det helt ok men kommer til å se etter folk som ønske å produsere i volum, i artiklen så får du inkludere en egen affiliate link og/eller en link til din side. Linken din vil stå der i en 12 månders periode. Det betyr at skriver du godt så kan du tjene ganske gode penger. Min erfaring er at tekstlinker konverter meget godt men det forutsetter at du skriver på en god måte. Vi er inne i en høysessong med godt over 1400 besøkende i måneden så her kan du tjene ganske greit.



Noen vilkår


-Du kan skrive innen feriesegmentet ubegrenset.
-Det er kun plass til noen få artikler om kredittkort & forbrukslån. Du bør kunne skrive de på en slik måte at de er relevante for siden.
-Dersom kvaliteten er dårlig på innhold forbeholder jeg meg retten til å ikke publisere
-Bilder kjøper jeg på Istockphotos til artiklene, men bare der jeg mener det passer seg.
-Det må være unike artikler, finner jeg noe humbug så fjerner jeg både deg,innholdet og linkene dine.


Dersom dette er interessant, ber jeg deg sende en PM til meg. Så tar vi en nærmere prat.
 

pleb

Medlem
Greit nok at linkene fjernes etter 12 måneder, men gjør også artiklene det samme? Slik at du etter 12 måneder kan bruke artiklene på egne sider?

Eller benytter du deg da av egne linker etter 12 måneder på artikler vi har skrevet?
 

looper

Medlem
Etter 12 måneder så vil rettighetene dine til å ha en link i artikkelen forsvinne og jeg ser på artikkelen som "min". Om jeg fjerner linken eller bytter den ut, det vet jeg ikke (dette kan jo bli en jobb i seg selv) Innholdet kommer ikke til å fjernes.

Hvorfor bare 12 måneder?
Jeg anser dette som en "alternativ" måte å betale for innhold. Skriver du godt så vil jobben betale seg over 12 måneder. I tillegg så føler jeg ikke at jeg kan ha binde meg til å ha linkene noe lenger enn dette. Så du må gå ut i fra at linkene blir endret etter 12 måneder.
 
Topp