Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Slette/fjerne Idium

Harsett1

New Member
Hei,

Jeg har fått i ansvar å sette opp en Wordpress nettside. Fra tidligere har det vært brukt noe som heter "Idium web +". Problemet er at jeg har slettet alle filene på FTP serveren, men fortsatt vises hjemmesiden som tidligere. Webhotellet og domenet er fra domeneshop.

Er det noen som vet hvordan man kan få fjernet Idium slik at man bare har ftp serveren og det som ligger der?
 

adeneo

Medlem
Tar jeg ikke helt feil tilbyr Idium hostede løsninger hvor du logger inn på deres sider og lager nettsiden din i en slags online editor, og nettsiden publiseres deretter på Idium sin server og du videresender domenet til den lenken.

Ettersom du har slettet alt på webhotellet så ligger nok nettsiden på Idium sine servere, og du må inn på domeneshop sine sider og så

min konto->mine domener

trykk på domenet og se om det er satt opp noen DNS pekere eller www videresending.
 

Harsett1

New Member
Takk for raskt svar!

Det var to stk DNS-pekere. Jeg har nå slettet begge.
det eneste som står under "DNS-pekere" nå er "www.hjemmeside.no -> Hjemmesidens IP-adresse".

Men når jeg går inn på hjemmesiden nå så står det bare "This domain is parked with Domeneshop".

Hva er feilen? :)
 
Topp