Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SmartBuyGlasses - solbriller, kontaktlinser og briller

pleb

Medlem
Hei,

har nylig tredd inn i stillingen som Global Affiliate Marketing Manager hos SmartBuyGlasses og har merket at vi har et uforløst potensiale i Norge hva angår affiliateinntekter (ref statistikk fra våre skandinaviske naboland). Denne type "egenreklame"-post er jo dritkjedelig uansett, men dere skal i hvert fall vite at dere kan kontakte meg for en fin rabattkode dersom dere ønsker å prøve å selge litt for oss. Vet nok at det er mange her inne som har nettsider som kan passe fint. :)

Akkurat nå kan du finne SmartBuyGlasses hos Zanox. Vi gir 5 % på kontaktlinser og 7 % på alle andre varer. Gjennomsnittlig handlekurv ligger på 170 $ (globale tall). Det kunne i hvert fall vært kult om noen gadd å prøve ut programmet i 2017, så skal jeg love at jeg skal gjøre mitt for at vi kan se gode resultater sammen.
 

pleb

Medlem
Kan også bare nevne at vi hele tiden prøver å komme inn i nye affiliatenettverk globalt slik at vi kan opprettholde markedsposisjonen som den ledende globale tilbyderen av linser, briller og solbriller. Nettsiden vår er meget sterk i form av conversion rate og nå som sommeren nærmer seg er det svært mye penger i å reklamere for solbriller.

Igjen: jeg er meget interessert i å både diskutere rabattkoder og midlertidig %CPA-økning for alle som vil prøve seg.

(PS, lover - dette var siste "reklamepost" for i år) ;)
 
Topp