Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SSL som ikke koster ei arm og et bein?

Gidder ikke betale tusen kr i mnd for ferdig-oppsatt nettbutikk, så har eget domene, tar betaling med Stripe, men mangler SSL. Fikk tilbud fra ProIsp, men det er alt for dyrt i forhold til hva jeg selger. Er mest av alt et prøveprosjekt, dette her, og da gidder jeg ikke bruke 1500 kr på SSL.

Den andre "grøfta" er letsencrypt.org, men det er så pes å sette opp (og må oppdateres hver 6 måned, eller hvor ofte det var), at det er jeg ikke så gira på. Men det er gratis.

Finnes det noen mellomting? Hjelper jo ikke om det står på nettsidene til tilbyderne at man får SSL for noen hundre i året, for så å få anbefalt noe som koster mange ganger så mye.
 

Stoppet

Banned
Cloudways.com. Der kan du bruke Letsencrypt bare ved et par klikk. Sliter du med å få det til, så hjelper de deg garantert med å gjøre det. Knallbra kundeservice!
 

Preben Ludviksen

New Member
Har brukt ssls.com, funker veldig bra. For å komme ned i 5 USD/år må man bestille med tre års varighet, men det er jo allikevel snakk om veldig lite penger.
 
StartSSL har jo blitt distrusta av både Mozilla og Google, så dem er det nok bare å glemme. Typisk, jeg var nesten ferdig med å sette opp alt.. :rolleyes:

Skal ta en kikk på ssls.com. :)
 
Som det blir sagt her når jeg trenger noe mer enn letsencrypt bruker vi ofte ssls.com
 

leisegang

Medlem
På min server har jeg et script som automatisk fornyer letsencrypt. Du må gjerne bli kunde. Jeg kan sette det opp på din konto.
 

Stoppet

Banned
På min server har jeg et script som automatisk fornyer letsencrypt. Du må gjerne bli kunde. Jeg kan sette det opp på din konto.

Hos Cloudways.com gjøres dette også automatisk. Man må aktivt avslutte fornyelsen om man ikke ønsker å ha det lengre.
 

Stoppet

Banned
Cloudways Starter med 170kr I mnd. Var jo en del...
7$ blir ikke 170 kr med mine regnekunnskaper.

Anyway, det er managed servers og 24/7 live kundeservice, og de fikser det meste.

På alle serverne kan man ha så mange installasjoner man vil uten ekstra kostnad.
 
Topp