Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Startside

Energy

Medlem
Er det noen som kan gi meg gode råd for hvordan men får en startside mer synlig på søkemotorene. For oss som driver i denne kategorien, er det satt en del retningslinjer for hva en startside er (siden alle har brukt sol og ABCstartsiden siden tidlig morgen). Har du for stort avvik fra disse sidene, så er det nytt og skummelt!!! Man får en veldig begrensning på text som kan gi deg gode søkeord, ettersom det i utgansgspunktet er en nettside med linker og søkemotorer. Hva ville du gjort for å fremheve nettsiden i diverse søkemotorer?

med vennlig hilsen
Energy
 
Sist redigert av en moderator:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har du prøvd å spørre alle vennene dine hva dem ønsker seg fra en startside, og hva dem føler dem mangler på sin egen?

Hva med at man kan registere seg på sidene, for å skrive hvor man kommer fra. Da kan man få oversikt over lokale lenker, hva som går på kino, været osv..?

Jeg personlig bruker Google IG, da den gir meg tilgang til en gjøremålsliste som jeg bruker veldig mye. Og så lenge dem har Google search, så er det alt jeg trenger på en startside.. men det er meg da.
 
Topp