Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tørst? Drikkevarer.no vurderes solgt!

Bjørn

Domenespekulant
Drikkevarer.no vurdres solgt. 2.840.000 resultater via Google.no. Send bud via PM!
 

picxx

Well-Known Member
2.840.000 resultater via Google.no. Send bud via PM!

Litt perspektiv...
"drikkevarer" ble søkt
1900 ganger sist mnd.
210 ganger lokalt.

Resulateter i google har zero, zip, nothing å si når det gjelder domener.
Det burde du vite.
 

Bjørn

Domenespekulant
Fakta er at det er 2.840.000 resultater via Google.no for "drikkevarer". Ikke uvanlig å skrive det i annonser for domener, det burde du vite. Folk får legge i det nøyaktig det de vil.
 

Bjørn

Domenespekulant
Hva har det med salget av mitt domene å gjøre, Bjrl? Har ikke sagt at mitt domene er verdt en "gullgruve", selv om det har 2.840.000 søkeresultater... Dog føler jeg det er et bra domene for rette vedkommende.
 

Bjrl

Medlem
Hva har det med salget av mitt domene å gjøre, Bjrl? Har ikke sagt at mitt domene er verdt en "gullgruve", selv om det har 2.840.000 søkeresultater... Dog føler jeg det er et bra domene for rette vedkommende.

For rette vedkommende er dette helt sikkert et bra domene. Men antallet søkeresultater er sjeldent/aldri relevant. Uerfarne folk på forumet kan kanskje tro noe annet når en slik opplysning tas med i forbindelse med et salg, så da syns jeg det må være greit å si at det ikke har betydning.

For folk som f.eks. skal forhandle brusautomater vil jeg tro at domenet ditt er veldig interessant.

Lykke til med salget uansett.

Mvh
Bjørn Jarle
 

clinton4

Medlem
Jeg har også lurt på hvorfor enkelte legger ved info om hvor mange resultater nøkkelordet har, når det er antall lokale og globale søk som er av interesse. Uansett, hadde det vært lov med alkohol reklame i Norge, hadde jeg kjøpt det av deg.
 

Bjørn

Domenespekulant
Drikkevarer er mer enn alkohol da clinton4 :) Åpen for seriøse bud via PM, Blaxtah!
 
Topp