Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Teste Norges første og eneste arena kun for lærling og lærlingbedrift

sinols

Medlem
Nå kan du teste Norges første og eneste arena kun for lærlinger og lærlingbedrift.

Veldig bra om du kan gi noen tilbakemeldinger.

Vi har som mål å få alle lærlinger utplassert ved å skape denne arenaen som knytter lærling og bedrift sammen.

Nettsiden vil være tilgjengelig i kun 2 dager fra nå: https://goo.gl/R6CJ6j (aktive annonser er kun for å vise)
 

Szir0

Member
Hadde fylt på litt mer tekst på hovedsiden, ellers ser logoen og det øvre bra ut.
 

Tim

New Member
Flott side! Som tidligere lærling er det hyggelig å se initiativ til hjelp for fremtidige lærlinger. Her har du mitt førsteinntrykk og noen tanker rundt siden:

Bra:
- Ryddig og ren side

- Pent design som gir rom for videre utvikling

- Rask lastetid


Kan forbedres:
- Sidene føles litt tomme ut. Jeg savner meningsfulle ikoner for knapper og felter og det skulle gjerne vært brukt mer bilder. Dette er spesielt viktig på forsiden!

- Ikke tydelig på forsiden hvem tjenesten retter seg mot. Er det lærlinger eller lærlingbedrifter (burde kanskje være førstnevnte i første omgang)? "9 ledig akkurat nå. Nå ut til engasjerte lærlinger." 9 ledige hva da? Lærlinger? Lærlingplasser? Er ikke tydelig ved første øyekast.

- Pent men lite relevant bilde å bli møtt av i heroen på forsiden. Her hadde det gjort seg bedre å vise frem lærlinger i arbeid. Kunne kanskje vært en slider isteden for ett enkelt bilde for å skape mer liv? Forstår at dette kanskje er et midlertidig bilde.
 

sinols

Medlem
Takk for kjempe gode tips! Jeg er veldig enig i det som blir nevnt over her. Så tilbakemeldingene først nå, så har gjort endel endringer siden jeg lagde denne posten. Veldig enig i bruk av bilder og illustrasjon. Spessielt på om oss siden og at headeren blir litt mer forklarende.
 
  • Like
Reaksjoner: Tim
Topp