Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettside

cg1990

Medlem
Hei!

Driver for tiden å setter opp markedsføringsbyrået d i g i t a l p r o f i l e r i n g . n o, så vi ønsker gjerne tilbakemeldinger på denne hva gjelder design, oppsett, tips, ris/ros :)
 

Szir0

Member
Hei syns den såg litt grå ut, nesten reklame for jeans.. Hadde lyst den opp litt..
 

Tim

New Member
Ser bra ut! Her har du mitt førsteinntrykk og noen tanker rundt siden:

Bra:
- Gjennomført design med en tydelig rød tråd fra start til slutt.

- God bruk av bilder og ikoner

Kan forbedres:
- Headeren (menyen) er litt vel høy på mindre skjermer (sitter for øyeblikket på en 13" skjerm) og gjør at nettsiden føles litt trang og klaustrofobisk ut.

- Det er litt lite luft mellom elementer flere steder på siden. F.eks mellom tittel og knapp i heroen og mellom feltene i kontakt skjemaet.

- Jeg ville prøvd noen andre fonter i sitat-delen.

- "Ta kontakt" knappen i heroen har ikke smooth-scroll-effekt slik som punktene i menyen har ved klikk.

- Bildene under "Tidligere prosjekt" burde være sentrerte.

- Feltene i kontaktskjemaet er noe utydelige og passer ikke inn med resten av designet. Her kan dere kanskje prøve dere på å fjerne de avrundede hjørnene og skyggen, og heller gå for en mer markant border.

- Jeg ville også lagt til "-webkit-font-smoothing: antialiased;" og "-moz-osx-font-smoothing: grayscale;" i en global stil da dette forbedrer utseendet til teksten litt.

- Det er litt lav kontrast mellom tekst og bakgrunn i footeren, noe som kan gjøre det vanskelig å lese for enkelte.

- Lenken til bloggsiden i menyen fungerer ikke da den legger til www. før den faktiske URL-en.
 
Topp