Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på webdesign

Marius_J

Social Engineer
Nettsiden din ser kjempe pen ut :) Liker den godt. Som alt nevnt prøv også få på plass litt Facebook, twitter, instagram etc hvor kundene dine er :)
 
Fin side:), men hadde jeg vært deg ville jeg hatt bedre produktbilde(r). Det har mye og si for salg. Gjerne i flere vinkler og nærbilde på en sokk/fot zoom osv. Hvis jeg skal være pirkete så kunne du kanskje pyntet litt på siden hvor bestillingsskjema er. Det ble litt tomt på høyresiden (desktop versjon).
 

quicktech

Medlem
Genialt enkelt, tommel opp.

Ville kanskje brukt et annet bakgrunnsbilde, noe som kan relateres mer til dugnad og mindre til sport men det blir pirk.

Tydeligere bestill-knapp øverst til høyre.

Slank kontaktskjemaet betydelig. Ingen gidder å skrive mer enn 2-3 felter i 2017. Du bør kun bekymre deg for å få kundens navn, e-post adresse / tlf nr først og så heller be dem om detaljer etterpå. Bare sørg for at du har nøkkelinfoen før du risikerer å miste konverteringen.
 

Emilaqj

New Member
Enig med Quicktech - det sporty bildet er litt urelevant. Ellers liker jeg veldig godt det grafiske når jeg scoller ned - pga at siden "lever" så kjeder jeg meg ikke å leser dermed informasjonen :)
 
Topp