Kjapp og trygg hosting for Wordpress

tips til markedsføring matched betting side

asg

New Member
Jeg har siste året drevet med matched betting (bonus hunting, hedging) og da jeg nå begynner å gå tom for svært lukrative signup tilbud så har jeg bestemt meg for å markedsføre disse som affiliate.

Problemet mitt er et tilbudet er for godt til å være sant. Dvs folk tror rett og slett det er en scam.

Flere bookmakere som du ser reklamer for hver gang du skruer på tv3 og andre kanaler som sender fra utlandet gir svært lukrative bonuser som kan hedges på betting exchanger og garantere gevinster. Disse tilbudene er så gode at det ikke er uten grunn at selskapene restricter bonusene til en per husstand, kredittkort, ip addresse .

Jeg tjente ca 45000kr ifjor på bonuser gitt fra de 30+ jeg spilte hos uten risiko. Spørsmålet mitt er hvordan skal jeg formidle hvor enkelt og risikofritt en kan tjene penger uten noen som helst kunnskap om sport? hvilke markedsføringskanaler skal jeg bruke? prøvde meg med bing ads og fikk i overkant av 50 klikk på en testkampanje men ikke 1 person tok kontakt for mer informasjon.

Dersom noen har tips de kan dele her i tråden eller tar kontakt via chat så lover jeg å komme med noen tips til hvordan du enkelt kan tjene gode penger.
 

MarioLuchiano

New Member
Heisann ! Interessant dette :) Jeg vil gjerne ha litt mer info, så kontakt meg på Mrronning@Yahoo.no - Jeg har akkurat lagt ut en salgs-annonse her på forumet for en norsk e-post-liste med ca 100.000 adresser der 80+% er menn. Kanskje noe vi kan samarbeide om?
 

atLind

Member
Interessant opplegg!

Kan ca ingenting om betting (med untak av et par bets på fotball VM for noen år siden), men dette høres jo ut som et opplegg med stort potensiale.

Tror nok epost kan være en lur vei å, enten via listen til Mario over eller gjennom å samle inn epostadresser selv via en nettside. Ser for meg at det kan kjøres som et epost kurs hvor du i rollen som "Bettingeksperten" sender eposter med instruksjoner f.eks. hver uke. (Slikt opplegg kan lages ferdig på forhånd slik at alle som melder seg på får epost for uke 1 første uke de er oppmeldt).

Har som sagt ikke noe erfaring med dette, men ta gjerne kontakt om du vil ha input eller noen til å teste opplegget :)

PS: Er dette noe bettingselskapene setter pris på? Eller må det foregå litt "under radaren"?
 

MarioLuchiano

New Member
@atLind - Tar gjerne litt info angående E-post markedsførings-metoden din, hvis det er noe vi kan samarbeide om =)
 
Topp