Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger nettside for Personlig trener / nettbutikk

André M. Hefner

New Member
Hei.

Jeg trenger å få satt opp en nettside for PT tjenestene mine, designet har jeg gjort klart.

Der kunder kan bestille skreddersydd treningsprogram med oppfølging av personlig trener på abonnement. Jeg vil at siden skal fungere litt som en nettbutikk. Kundene velger "produktet" der jeg skal ha tre forskjellige priser som kunden binder seg opp med i 3, 6 eller 12 månder.

Kunden går videre til registrering av konto, fyller ut infoen og går videre. Når de har gått til betaling så får de opp etablingsgebyret på kr 998,- og månedsprisen fordelt på gjenværende dager i mnd utregnet.

Og månedsprisen dems pr mnd fremover.

Betalingsmåte skal være faktura.


Hver kunde får sin egen brukerprofil, her skal kunden kunne se og endre sin personlige informasjon. Og fylle ut oppfølginsskjemaer som blir sendt inn til PT for utvikling og oppsett av treningsprogram. Det skal bli genert nye skjemaer hver 6. uke (skal kunne tilpasses utifra hva PT setter til å være neste oppfølging)

Hver gang det blir genrert et nytt skjema skal kundene bli varslet. Blir ikke skjemaet fyllt ut innen 3 dager blir det sendt ut et varsel til, samme etter 7 og 14 dager. Når det har gått 20 dager skal skjemaet bli deaktivert og kunden må vente til neste oppfølging som automatisk settes opp til å være 6 uker etter.


Det skal også være mulig og opprette bedrift profiler som har et vist antall medlemskap tilknyttet profilen. Disse medlemskapene skal ikke havne på faktura listen da bedriften blir fakturert for disse abenomentene

I skjema prosessen til bedriftmedlemskap skal det også være et evalueringskjema de må besvare helt først før de kommer til spørsmål om treningen. Dette er spørsmål som sykedager, plager, produktivitet etc. Som bedriften skal kunne se svarene på basert på snittet resultatet på de forskjellige spørsmålene.


Videre trenger jeg et brukerpanel, dette er jeg litt usikker på hvordan skal se ut og fungere men jeg trenger å kunne håndterer nye bestillinger, oppfølging som skal gjøres av kunder, tidligere oppfølginger, oversikt over alle kunder. Når de sist logget seg inn etc. etc.

Om du kan hjelpe meg så ta kontakt på post@hardworkout.no så kan jeg forklare mer om hvordan jeg vil systemet skal fungere. Og vi kan snakke om hvordan det kan settes opp. Og kom gjerne med et tilbud.
Tjenesten skal også videreutvikles så blir flere jobber fra meg da jeg foretrekker å forholde meg til kun en som kjenner til systemet mitt.

Legger ved noen filer fra designet jeg har satt opp, sender alt over ved forespørsel.
 

Vedlegg

  • bedriftprofil.jpg
    bedriftprofil.jpg
    599,9 KB · Sett: 34
  • Bli medlem.jpg
    Bli medlem.jpg
    1,4 MB · Sett: 33
  • Forsiden.jpg
    Forsiden.jpg
    1,4 MB · Sett: 30
  • kundeprofil.jpg
    kundeprofil.jpg
    622,3 KB · Sett: 30

André M. Hefner

New Member
Itilleggtil hva jeg beskrev tidligere trenger jeg et oppfølgingssystem der jeg kan håndtere kunder, bedrifter, oppfølginger og se oversikt over hvem som skal faktureres.

Vis du ser på designet som ligger ved som link under så liker jeg oppsettet veldig godt og kunne tenkt meg noe lignede. Da tenker jeg selve oppsettet, da kundene er lett å skille fra hverandre. At det er forskjellige ikoner over med de forskjellige listene. Og at hver kunde er tilknyttet en "Bruker" som i mitt tilfelle blir de forskjellige PTene

Design:
Lister, oversikt og send melding:https://www.bitrix24.com/images/content_en/crm_emails.png
Kundeprofil med oppfølgingskjemaer:https://www.bitrix24.com/images/content_en/invoicing.png

Trenger en liste med alle kunder som skal faktureres og legges inn i fakturasystemet. Når de er lagt inn skal de ikke vises på denne listen lenger. Vis kundene gjør endringer i profil infoen sin som adresse, epost, tlf, nanv etc skal de komme opp på listen igjen. Må også kunne sortere og vise kunder som er lagt inn.

Jeg trenger en liste med alle kunder

En liste med alle oppfølginger som er gjort

en liste med alle oppfølginger som skal gjøres

en liste med kunder som er i oppfølgingsperioden men ikke sendt inn skjema

En liste med bedrifter og infoen dems

Alle listene må jeg kunne sortere etter de forskjellige kolonene, standard skal være dato, må også kunne søke etter eksempel navn, epost, tlf, kundenummer.


På selve profil infoen til kunden vil jeg at navnet og person info står øverst, under der kommer før og etterbilder, så mål av kunden, deretter skal alle oppfølgingsskjemane de har sendt inn stå som en egen liste som man kan gå inn på hver enkelt oppfølgingskjema.

Under der igjen et kommentarfelt. Jeg vil at kommentarfeltet skal kunne fylles ut og infoen blir lagret med dato, klokkeslett og hvilken pt som gjorde kommentaren i en liste.


Når man er inne på skjemaet kunden har sendt inn vil jeg at all infoen kunden har sendt inn blir vist, ink bilder og mål. Nederest skal samme kommentarfelt være med samme info som kommentarfeletet fra profil til kunden.


Jeg vil også at det skal være mulig å ha flere PTer i systemet, og kunden blir tildelt en av PTene som får oppfølgingene.

Min profil skal kunne velge hvilken pt som blir tildelt hver enkelt kunden. Skal også kunne velge meg selv. Og jeg skal kunne endre kundens pt i ettertid.

Jeg skjønner at dette blir en del jobb, men jeg er villig til å betale det det vil koste, men jeg må ha et fungerende system og kunne gjør oppfølgingene enkle. Har funnet et salgsteam som kommer til å jobbe opp mot bedrifter så det vil bli en del kunder håper jeg, så det må være enkelt og følge opp kundene / sette opp treningsprogramer.


Husk at kundene må få varsel og påmindelser om oppfølginger.

Det kommer sikkert til å bli ting du kommer til å lure på underveis og ting jeg ikke har tenkt over enda også. Så bare å spørre så skal jeg finne uthvordan jeg vil enkelt ting skal fungere.
 
Topp