Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger sjekk

Marius_J

Social Engineer
Informasjonen om hvordan type merker det kjøres blir litt for mye tekst, spesielt på mobilen syntes jeg.

"Metalldetektorer fra XP, Garrett, Fisher, Minelab, Nokta, Macro, Teknetics og Bounty Hunter.
Gullvaskeutstyr og samlerutstyr av varig kvalitet. " For meg er det nok med logone som er under, som gir akkurat samme informasjon.

Off topic: Kommer nok til også handle her ;)
 

Stoppet

Banned
Fra en PC-skjerm er førsteinntrykket at dette ikke er en nettbutikk. Ser ut som en form informasjonsside med reklamer fra en eller annen leverandør av "ett eller annet". Jeg får ikke sånn uten videre med meg at det handler om metallsøking og leting etter gull heller med en gang. Jeg må bruke litt tid på å se hva det egentlig er. Jeg tror du mister mange i løpet av de første 2 sekundene. Man er etter min mening nødt til å scrolle nedover for å se at det er en butikk med produkter.

Du bør heller kjøre noen knalltilbud eller ha noen bra og populære produkter som fanger synet til den besøkende med en gang. Informsajonen og SEO-tekstene er ikke det første som vil være av interesse. Jeg tror de fleste aldri oppdager at det faktisk er en butikk og kommer så langt som til kassen før de forlater siden.
 

Liandrian

Medlem
Jeg støtter Rene her...
Det første som møter den potensielle kunden bør være "Mest populære vare" eller "månedens tilbud".
Kanskje du også kan møte kunden med de aller nyeste varene du har lagt inn?

Er du helt sikker på fargesammensettingen fra bakgrunnen til menyene? Jeg ville nok ha forsøkt å lett etter en litt easier on the eyes fargesammensetting.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvis metalldetektorene er hovedartiklene ville jeg gjort de mer synlig gjennom et annet format enn de øvrige produktene (jeg sitter på laptop).
De er litt for svarte, og en mouse-over - som automatisk skjer når jeg skroller - gjør det for mye grå (i forhold til det blåe utstyr litt lenger ned).
Disse trenger å vises mye bedre - gjerne med "starter", "viderekommen" eller "proff" navn osv.
imo da.
 

Jens1986

Medlem
PC: enig i de over. Varene er for vanskelige å finne på forsiden. Få opp noen fine produktbilder/sliders med bestselgere, tilbud osv. øverst, mindre tekst.

I headeren er det alt for mye som er gjentatt to ganger. Jeg finner både handlekurv, om oss, frakt/betingelser, epost og telefonnummer to ganger, rett ved hverandre.

Synes også fargevalget er veldig kjedelig. Ser ut som en gammel side med guider til Microsoft Office eller noe annet kjedelig. F.eks. knappen til søkefunksjonen, er rimelig kjip.

Produktsiden er grei, fint med noen bullet points - men personlig liker jeg ikke at bildet popper ut, mye diggere å kunne slide bildene i plassen de allerede har.

Mousover; nå fader bildet ut og det kommer opp en pil, det gir meg ingenting. Vil tro de fleste skjønner at de kommer til produktet ved å trykke på bildet, og en pil er unødvendig. Ville heller hatt en zoom, at det kom opp en kjøp nå knapp eller at produktbildet endres når man har musa over.
 

metallian

Medlem
Enig med de ovenstående-der det nå er "Metalldetektor etter pris/merke" ville jeg hatt to bilder med "mest populære" og "ukens tilbud el.lign" med bilde og pris for å vise at her kan man handle helt fra starten
 

erl1

New Member
Skal ikke en nettbutikk først og fremst være en nettside for å eksponere produktene man selger, og ikke tekst? Det jeg sitter igjen med fra å ha sett på fremsiden er 90% tekst og 10% produkt. Forbedringspotensiale?

Produkt-siden ser grei ut. Kanskje legge til noen farger som selger kunden, grønn feks?
 

Stoppet

Banned
Når du selger et produkt med "18 års aldersgrense for kjøp", hvordan sikrer du deg at kjøper er 18 år?
 
Topp