Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger WF's beste wordpress designer!

picxx

Well-Known Member
Design til reisebyrå skal lages på en slik måte at leserne får lyst til å reise etter 1.0729 sekund på siden. Er du denne designeren?

Ta kontakt på PM eller på mail: 3shiftmedia at gmail dot com
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Saken med de jeg har fått foreslått er at de liksom ikke har noen kjempemessige "design" å vise til på sidene sine, men mer bare strukturering av forskjellige wordpress kommandoer/funksjoner, noe jeg liksom klarer helt på egenhånd.

Saken er at de som ønsker dette ikke vil ha en side der en webutvikler kommer inn og tenker "for en flott side", men mere der en helt vanlig joe surfer kommer og tenker "*WOW, FY FAEN* Dette ser superdigg ut! Hvordan bestiller jeg?!!!!!"
 

picxx

Well-Known Member
Det du egentlig er på jakt etter er altså et grafisk design på siden?

Vel, det skal designes et wordpress template, som det skal inn i, men ja, det jeg er på jakt etter er noen som behersker både grafisk design og wordpress koding slik at de kan kode det som et wordpress theme.
Jeg kunne kodet sammen greiene selv, men det hadde for det første tatt uforholdsmessig lang tid og for det andre noe som er totalt unødvendig om man finner den riktige designeren.

Men, kontakter de fleste som blir anbefalt, så får man se om man finner "the one" :D
 
Topp