Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Twingly

Et lite spørsmål ang Twingly og Dagbladet. Har lagt Twingly til "oppdateringstjenester" på en blogg. Har ved et tilfelle en link til en sak i DB. Pingen også posten manuelt hos Twingly. Finner ikke noe bevis i artikkelen på DB at jeg "har blogget om saken". Må jeg registrere meg hos Twingly for at dette skal virke?
 

picxx

Well-Known Member
Ping rss feeden din.
 

Niclas

New Member
Neida, skal ikke trenge det, men det hender det tar lang tid, så hold ut. Har opplevd alt fra noen sekunder til flere timer før lenke fra Twingly/Dagbladet er på plass.
 

picxx

Well-Known Member
Neida, skal ikke trenge det, men det hender det tar lang tid, så hold ut. Har opplevd alt fra noen sekunder til flere timer før lenke fra Twingly/Dagbladet er på plass.

Om en manuelt pinger rss feeden sin vil det gå maks noen minutter før linken er på plass. Meget viktig om man skriver om nye nyheter! ;)
 

picxx

Well-Known Member
Dere kan se saken min her. Har jeg gjort noe galt med selve linken til DB da?

Nei, ikke noe galt der, og jeg har forsøkt å pinge i det uendelige her nå, uten resultat.
Har du tidligere saker fra samme blogg som har blitt vist.
 

picxx

Well-Known Member
Har ikke brukt link til DB senere heller.

Har du brukt det før, og ble linken synlig den gang.
Godt mulig du har et feed som ikke lar seg lese.
Forsøk å kutt ut feeden via feedburner, og heller gå for egen feed på bloggen.
 
Takk for råd atomet. Har endet posten (flyttet linken til øvre del av posten), og pinget den manuelt. Håper jo at det kan gjøre utslaget. Om rss'en "validerer" er jeg mer usikker på hvordan jeg skal finne ut av. Får vente noen timer nå og se om twingly får med seg saken.
 
Hurra! Nå virker det. Fant det ikke på DB ved første øyekast ettersom bare 5 blogger viste. Ved å velge "vis alle", kom Kystbloggen frem. Så på instillingene i bloggen at hele posten ikke ble tatt med i feeden. Har fikset det nå, så da virker det forhåpentligvis i fremtiden. Takker igjen atomet! :) Ryktepoeng!
 
Topp