Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ungdom.no - hjelp tl design / logo

Status
Stengt for ytterligere svar.

joachim

Medlem
Ser mye spennende her inne og sitter selv med mye kompetanse på utvikling i powerbuilder / oracle, men lite og ingenting på web-design / design av logo.

I all beskjedenhet, er det noen som gidder å komme med et forslag eller 2 på en logo til ungdom.no ?

Hva med noen enkle skisser for "hovedlinjene" i designet?

Nettstedet skal serve ungdom såklart, og gi nyheter for ungdom, chat, blogg, humor-stuff, og saklig "alvorlig" info, og helt sikkert mye mer etter hvert.

Setter stor pris på tilbakemeldinger, og vi som sitter med domenet (som er vanvittig bra) glemmer ikke dem som kommer med ideer og utkast.

Grafikk helst i .png-format.

:D
 
Sist redigert av en moderator:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg håper du er klar over at dette er et seriøst forum hvor de fleste jobber for penger. At dere ikke vil glemme dem som bidrar betyr egentlig veldig lite her..
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hvorfor ikke gå for en figur istedenfor en logo? som en slags maskot. Det er noe folk husker istedenfor en steril logo.

Kan annbefale phungdinhdung on deviantART som har laget en "figur" til meg. (på insomniablogger.com og nattbarn.no, har i tillegg en til under arbeid)

Koster 50 dollar. Tar 10 dollar for å begynne og de resterende 40 når det er ferdig. Veldig billig må jeg si, og han leverer kvalitet. Du får et stort png bilde tilbake.

Veldig hyggelig person ;)
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet Joachim.
 

Adrian

New Member
Hvorfor ikke gå for en figur istedenfor en logo? som en slags maskot. Det er noe folk husker istedenfor en steril logo.

Kan annbefale phungdinhdung on deviantART som har laget en "figur" til meg. (på insomniablogger.com og nattbarn.no, har i tillegg en til under arbeid)

Koster 50 dollar. Tar 10 dollar for å begynne og de resterende 40 når det er ferdig. Veldig billig må jeg si, og han leverer kvalitet. Du får et stort png bilde tilbake.

Veldig hyggelig person ;)

Hvordan kommer eg i kontakt med han?
Må eg registrere meg på forumet der eller? Kan du sende meg mailen hans på PM eller noe?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da kunne du jo brukt dette året på å lære deg noe selv Joachim!

Nei, jeg stenger likesågodt tråden da det ikke er noen her som kommer til å være interessert i å gjøre noe gratisarbeid for en person som ikke engang tar seg bryet med å svare oss.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp