Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verdivurdering av nettside

Usikker på om dette postes på rett sted, men skitt au.

Alt for mange jern i ilden her, så vurderer å selge denne siden: Drivstofforbruk | Bruk mindre drivstoff og spar penger

Tilhørende Face-side: https://www.facebook.com/Sparpengerpadrivstoff

Kalde fakta - lite trafikk utenom den som kommer fra Facebook, men responsen der pleier å være ganske bra. Er jo en kredittkort-affiliateside dette her, så i perioder der jeg husker å oppdatere siden og poste artikler til Face kan man fort tjene ~800 kr om dagen minus den hundringsen eller så man bruker på å pushe Face-posten. Menneh--akkurat det er jeg litt/ganske sløv på, så det er jo ikke snakk om mer enn en tusing eller to i måneden..

Et annet minus er at man til stadighet må fylle på med innhold. Jeg har ganske enkelt ikke tid, men selv om det er lite trafikk fra søkemotorer virker det som at det hadde vært mulig å tjene noen kroner på trafikken man får fra Fjesboka. Artiklene tror jeg for øvrig holder jevnt over ganske ok kvalitet, selv om det er begrenset hvor varierende innholdet kan bli når det er snakk om bensinsparing..

Nuhvel, hører gjerne hva folket tenker i forhold til verdi. (Og det er *ikke* bestemt at den skal selges, jeg bare funderer på saken.)
 
Sist redigert:
Topp