Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Visma - Mamut

Liandrian

Medlem
Da har jeg faktisk kommet i en liten knipe.

Jeg tok kontakt med Mamut angående å bruke de som et crm system.
Mamut har ingen integrasjon til Woocommerce (selgeren visste ikke hva det var), så de referte meg til et annet selskap som kunne håndtere integrasjonen. Det første han utvikleren sier til meg er:"Er du sikker på at du trenger Mamut? Det koster minimum 7000 fra oss å integrere det og det involverer et veldig tunggrodd system.".

Det betyr at for å bruke Mamut med Woocommerce så koster det 14.000 i året. Mens jeg installerte Fiken for 399,- i mnd med alle tilleggspakkene jeg trengte og ferdig integrert (real-time). Jeg kansellerte ordren (trodde jeg) før jeg fikk et inkassovarsel som også fikk meg til å få ut piggene. Her har de altså lagt inn det fremtidige gebyret uten å ha det med i inkassovarselet. Så det de sier med inkassovarselet er "Så dyrt kan det bli hvis du ikke betaler." mens summen er fortsatt den samme som før.

Morsom skremselstaktikk å sende inkassovarsel med "hvis du ikke betaler innen 14 dager så vil det påløpe XXX i gebyr".

Men nå får vi ikke angret da de sier at det er "næringskjøp" og ikke "forbrukerkjøp".

Er det ikke noe som heter angrefrist på næringskjøp? Jeg leser kjøpsloven og finner vel egentlig ikke en hjemmel som direkte peker på denne utfordringen?

Jeg betaler heller 5000,- kroner i året for en tjeneste som har automatisk integrering enn et system som tar 14.000 og i tillegg krever å ha en server gående og en ekstra modul for å integrere Mamut.
 
Topp