Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Web- og identitetsdesigner

Svendsen

Medlem
Hei!

Jeg er ganske ny på dette forumet, fant nettopp ut om det via toppselger.

Som dere sikkert allerede har skjønt så er jeg web- og identitetsdesigner, så jobber med dette en god del. Jeg kan også kode xhtml/css om dette skal være ønskelig, i tillegg til veldig basic php.

Jobbet tidligere som daglig leder i Frisk Grafiske UB, en ungdomsbedrift som nå mest trolig skal legges ned. Frisk Grafiske UB. Jeg sto for den fulle profilen til denne bedriften, noe som innebærer logo, hjemmeside, visittkort, brevark m.m.

Har den siste tiden også opparbeidet meg til å bli en mye bedre designer en jeg var tidligere i tid, da jeg har jobbet freelance for div. firmaer, og er nå grafisk designer under DreamHouse Media.

Har også min egen side; Medicon Media - Ole Kristian Masdal Svendsen - grafisk designer . Dette er nå blitt omgjort til den personlige siden min, men firmasiden vil komme opp over sommern. Den gamle kan forøvring sees her: Medicon Media - Webdesign, logo, profil og trykk

Her er mine siste referanser:
Liv Haaker - livhaaker.no
http://www.mediconmedia.com/sider/netshop.png
Mer kan sendes om dette er ønskelig.


Håper dette kan være noe for dere her! Kom også gjerne med tilbakemeldinger på hva dere syns:)


Mvh
Ole Kristian Masdal Svendsen
v/Medicon Media.com

masdal@mediconmedia.com
Ole Kristian Masdal Svendsen - grafisk designer
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg kommer til å trenge noen selv i nær fremtid, men jeg vil ikke ta noen hastavgjørelser når tiden er kommet, så jeg sjekker bare terrenget for designere nå! Men jeg kan si at du ligger best ann!

De to eksemplene du sendte meg (priseksemplene). Er det bare designet eller er det inkl. koding?
 

Svendsen

Medlem
..

hei igjen!

Lenge siden jeg har vært på dette forumet nå, grunnet har hatt en del å gjøre.
Har nå lansert Medicon Media som et foretak, noe som har gått bra så langt. Den nye siden finner dere her:

Medicon Media

Er noen småbugs i IE6, og bildene+tekst på siden skal endres etter hvert.
 

Andersen

Member
Hei , tar gjerne imot litt prisoversikt selv på pm, har endel prosjekter jeg kunne tenkt meg en norsk designer til
 
Topp