Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesigner/bannerutviklere,nettsideutvikler søker

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei godtfolk
Joeg søker en(eller flere) flinke (gjerne studenter) reklame-og webdesignere, hovedsakelig til å hjelpe til å utforme min snart nye oppdardete nettbutikk (som har vært i frift i 6 år nå),lage bannerere, designe reklamekampanjer, lage nyhetsbrev, hjepe til å utforme design etc. Søker gjerme unge, studenter med behov for å tjene noen ekstra slanter. og samtidig kan legge ned sin stolthet (som jeg har gjort) i å bygge opp nettbutikken min. Butikken dreier seg hovesakelig og gadgets rettet mot, mobil/ipad-tilbehør,gaveartikler, norosaker, og også spesialimporterte spennende gadgets av ulike slag, mye aldri sett i norske butikker før. Butikkens navn er USBgadgets.no. Forretningideen er videre å satse med på mer obskure/spesielle/kule gaveartikler, i tillegg til å tone ned USB-relativte gadgets, som minnepinner etc. Vi vil satse på nyskapende varer som ingen har fått kloa i enda. Lønna blir i første omgang på provisjon, som vi avtaler fra oppdrag til oppdrag, perfekt for studenter/designspirer med litt ekstra til til overs. Viser det seg at omsetningen øker, vil det være aktuelt å finne en mer permanent løsning for arbeisforholdet. Både kvinner og menn oppfordres til å sende oss en søknad. Legg gjerne ved en liten CV og ikke minst noe grafisk arbeid dere kan vise til. ta en titt på USBGADGETS.NO, for å se hva det dreier seg om. Mvh Johannes

Sendt en søknad med personalia og relevant info til post@usbgagdtes.no
Let's take this to the next level together!

Mvh,
Johannes
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
HEI, ersale, beklager, feil epost ble oppgitt i innlegget ovenfor. Den riktige er: post@usbgadgets.no

Det må sies av det var ikke jeg som skrev det innlegget, men en kollega. Beklager alle skrivefeil. Men jeg er fortsatt interesseret i å komme i kontakt med bannerutviklere/webdesignere, som er inneforstått med at det kan dreie seg om enkeltoppdrag (vi avtaler pris pr. oppdrag). CV er ikke så viktig, men skriv gjerne litt om det selv hvis du velger å ta kontakt, og legg gjerne ved eksempler av ditt arbeid.
 
Topp