Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webshoputvikling

chelling

New Member
Har holdt på en stund med nettbutikken http://absolonia.com, og ber dere folka i forumet om og gi meg litt streng og velmenende kritikk. Jeg jobber mye alene og er nok rett som det er både rotehue og litt blind.
 
Sist redigert:

UN 1950

Member
Det første som møtte meg var en menylinje og et svært grått bilde (noe jeg etterhvert skjønte var stein :p )
Fra PC/Chrome synes jeg den laster litt tregt, kanskje på grunn av det enorm store bildet som kommer øverst på alle sider? Det bilde burde vært litt mindre og kanskje et vannmerke med en liten tekst om hva som kommer når man scroller (og scroller....) nedover. Det tok litt tid å laste som sagt at jeg nesten glemte hva jeg hadde trykket på :p De fleste bildene er dessuten litt kornete og ikke spesielt flotte til å oppta hele skjermen som intro (min mening altså ;) )

Liker derimot veldig godt oppsettet som møter en under -Produkter- Tyrkiske Hammamhåndklær. Der er det oversiktlig oppsett uten å scrolle all verden.
 

UN 1950

Member
Og etter å ha scrollet litt under Hammam-håndklærne så ser jeg at det er et godt utvalg, allrighte priser og at det er fri frakt. Kanskje steinproduktene og håndklærne kunne vært for seg? Håndklærne er en fin gaveide og en litt mer impulsvare. De kom ikke så godt frem på hovedsiden.
 

Stoppet

Banned
Jeg synes siden ser bra ut rent designmessig. Du jobber med den fremdeles antar jeg siden det ikke går å handle noe i butikken.

Når det er sagt, så ville jeg kjørt produkter på forrsiden og ikke bare linker til kategorier og lignende. Slik det ser ut nå så ville jeg ikke trodd at det var en nettbutikk når jeg kom på forsiden.
 
Topp