Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF-blogg

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Rouge kommer fra fransk og betyr rødt.
Det er i hovedsak kvinner som bruker det, og de aksentuerer en spesifikk del av fjeset (Os zygomaticum).
Hensikten er at man skal se yngre ut, og er sunt. En bi-effekt er at det også kan suggerere seksuell opphisselse.

Stoffet er en hydratert magnesium-silikat (H2Mg3(SiO3)4) eller Mg3Si4O10(OH)2, og blandes med en fargestoff, tradisjonelt rødt.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Når det gjelder kjolen:
Er det en ((pent brukt) kjole), eller (pent (brukt kjole)) du mener?

Kjole blir også brukt for sånne dress til menn med en tail (snipp??).
Jeg har sammenlignet annonser på nettet for brukte brudekjoler og bekjentgjøringer i avisen her i distriktet, og det er mange flere brudekjoler til salg enn folk som har giftet seg. Konklusjonen er nok at det er et markedet for seo av bekjentgjøringer om folk som har giftet seg?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Rouge kommer fra fransk og betyr rødt.
Det er i hovedsak kvinner som bruker det, og de aksentuerer en spesifikk del av fjeset (Os zygomaticum).
Hensikten er at man skal se yngre ut, og er sunt. En bi-effekt er at det også kan suggerere seksuell opphisselse.

Stoffet er en hydratert magnesium-silikat (H2Mg3(SiO3)4) eller Mg3Si4O10(OH)2, og blandes med en fargestoff, tradisjonelt rødt.

Oh My God! Håper du Googlet etter den informasjonen..
 

Heidi

Medlem
Jeg melder meg gjerne som konsulent for den kvinnelige kunnskapen jeg ser mangler her! ;-)

Jeg tror jeg besitter ett interessant domene for prosjektet også.. ;-)
 
Topp