Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress-skills? Interessert i jobb? We need to talk.

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg/vi har litt "kapasitetsutfordringer" for tiden, og er derfor i den skumle situasjonen at jeg må ansette. Jeg kan ha bruk for mye rart av skills, men det essensielle er wordpress, og at du kan sitte her ved siden av meg på kontoret på Solli plass i Oslo (NB: Det vil nok ofte dreie seg litt om å kaste ball også, snakke sammen for å finne på smarte løsninger på ting, så det med å sitte her ved siden av hverandre er litt essensielt)

Hva betyr wordpress-skills? Vel, la oss si det som at du bør kunne lage et theme mer eller mindre fra bunnen av. Er du 100% avhengig av ferdige themes og plugins er det ikke deg vi er ute etter, og du bør være enig i at Visual Composer og den slags er en uting (her har jeg lyst til å bruke noen mer ufine ord, men det blir for useriøst). SELVSAGT bruker man derimot GODE plugins der det er smart å bruke, som f.ex. woocommerce og the event calendar og sånt. Altså litt større tyngre ting. Hva mener jeg når jeg sier "mer eller mindre fra bunnen av"? Vel, å lage alt 100% fra bunnen av hver gang er jo bare dumt, generelt syns jeg underscores og bootstrap er fint som utgangspunkt, så sånn ca der.

Du bør altså kunne endel php, samt selvsagt html og css og sånt. Det er fint om du har litt peil på design, men kode er viktigere. Har du peil på jQuery er det gull, for det har ikke jeg. Kan du fintune en server er det også et stort pluss. Er du flinkere med php enn meg, så er det også knall

...og du bør virkelig være glad i WordPress :)

I utgangspunktet er jeg mest interessert i noen som vil jobbe deltid/ekstrahjelp, siden det er litt skummelt å ansette noen helt ordentlig fast for første gang, så om du f.ex. er en student som vil jobbe litt noen dager i uka, eller du er en frilanser som er lei av å jobbe alene eller vil ha noe fast i bunnen, så høres det perfekt ut. Derimot - funker det bra å jobbe sammen med deg, så er det veldig gode muligheter for 100% og mer, og siden du da tross alt vil være nr 2 som fast ansatt i firmaet, så... tja, da må vi vel nesten finne på noen flere goder, eller hva?

Lønn? Ja, det skal du naturligvis få, men jeg aner egentlig ikke hva som er normalt nivå for sånne som deg, eller meg selv for den saks skyld (jeg har alltid bare jobba for meg selv). Det kommer an på deg. Er du flink kan jeg love deg at du skal få lønn som fortjent, for vi har jobber som kommer inn som hakka møkk for tiden, såpass mye at for mye av min tid går med til å snakke med nye kunder.

Hvem er jeg/vi? Vi er Dunder & Brak AS, som stort sett består av meg og en kompis som eier 50% hver, men kompisen kommer først til å komme inn etterhvert, siden han er knallgod som administrativ/prosjektleder men absolutt ikke kan design/kode. Våre egne nettsider suger for å si det pent siden de aldri har blitt prioritert, men bare vi får litt mer kapasitet må vi få gjort noe med dem også.

Så.... høres det ut som noe som kan være interessant? Send meg en mail på to@dogb.no
smile.gif
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg tror forresten vi tar sjansen på å si at det er 100%, også har noen lurt på "goder", og siden jeg aldri har gjort dette før får jeg prøve litt enkelt - fleksitid, ølbrygging, god lunsj og hyggelige folk, og om dette funker bra får du være med på å finne på flere goder selv.

Som du skjønner er jeg ganske grønn på denne biten, noe som tross alt betyr at du kan være med på å bygge opp dette hvis du er flink, noe som kan bli veldig lønnsomt hvis det går bra, og det ser det ut til å gjøre.
 
Topp