Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress theme ønskes lagd

pondus123

Medlem
Hei.

Jeg er på utkikk etter en person som kan lage et nytt WP theme for meg, dvs. helt fra bunnen av (kan bygges på et rammeverk som f.eks. Genesis). Jeg ønsker ikke noe modifisering av andre themes, bruk av masse plugins osv.

Themet skal være tilnærmet likt et jeg allerede har (selges ikke lengre, og blir derfor ikke oppdatert heller), men litt mer moderne design er jo selvfølgelig et pluss. Det må selvfølgelig være responsivt, cross browser kompatibelt osv. I tillegg skal det brukes på en MU installering, så det må være kompatibelt med dette også. Det kan nevnes at det eksisterende themet bruker en del custom posts osv., så du burde være kjent med dette.

Det er mange nettsider som skal bruke akkurat dette themet, og mye data/informasjon er ganske likt, dette tar ganske mye tid å oppdatere når noe skal forandres. Derfor ønsker jeg at denne informasjonen skal kunne hentes fra én plass. Akkurat dette er litt vanskelig å forklare, så denne biten må vi ta per telefon e.l. for flere detaljer.

Om du er interessert, kontakt meg på post (at) hoeldigital.no. Gi meg en introduksjon på hvem du er, hvilken erfaring du har, hvilke priser du opererer med osv.

Jeg er på utkikk etter en rask løsning, og ikke etter noen som har altfor mye å gjøre, og dermed drar ut prosjektet i tid.

Jeg kan tilby sikker betaling, samt muligheten for nye oppdrag om jeg er fornøyd.

Mvh. Sebastian
 
Topp