Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feedback på nettside.

kek91

Webutvikler
Skriften
"ONLINE POSTKASSE.NET
WEBMAIL LEVERANDØR"
har meget dårlig kvalitet. Ser ut som det er skrevet i Paint.

Og jeg syntes det virker ekstremt tungvindt å måtte sende deg en epost for å registrere epost konto, og i tillegg krever du informasjon som gateadresse o.l., hvorfor det?

Og hva om jeg ikke har noen epost konto fra før av? :)
 

xdex

Medlem
Enig med, kek91. Alt for tungvindt, en tjeneste som helt sikkert ikke vil leve opp til dagens standard og argumentene er helt håpløse.

Syntes også det er drøyt å si noe som dette,

En av den mest brukte måtene på og samle informasjon om deg er gjennom eposten din.
Holder du deg automatsik innlogget? Loggen din blir automatisk lagret og sendt videre til
personer som ønsker og vite mest mulig om deg.

For det første er dette helt feil, for det andre virker det som om du prøver å skremme folk over til din egen tjeneste, ved å "forklare" at alle andre på markedet er onde, og du kommer med redningsvesten.

For det første, så samles det mest informasjon basert på ip adressen din, hvor du befinner deg og når på døgnet du er aktiv, evt. hva du søker etter. Dette har heller ingenting med din e-post å gjøre, selv om e-posten kan ha noe betydning er det langt flere fordeler, enn ulemper. Jeg syntes strengt tatt det er hyggelig med reklame som passer min livsstil, ikke hva alle andre er opptatt av.

Foreutenom dette ser siden svært gammel ut, ikke noe catchy og ville nok ikke gått tilbake her, flere ganger til dagen for å logge meg inn. Som nevnt øverst, bør være unødvendig og måtte sende e-post for å få en e-post, da har du allerede en som fungerer utmerket.

Punkter du burde sett på når det gjelder e-post,

  • Mye lagrinsplass (mer enn hva som allerede finnes på markedet i dag)
  • Enkelt å opprette ny e-post
  • Lett å lese, skrive og sende filer/bilder/tekst
  • Andre ting som skal gjøre prosessen enklere (gmail viser gode eksempler på f.eks pdf)
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
"Aktørene som har mest makt på internett er de som opptrer i flere roller: Google, Yahoo, Facebook,
og Microsoft-eide Bing og Msn, kan samle og bruke kunnskap om deg på effektive måter.

De kan systematisere data om din internettadferd på tvers av plattformer og
tjenester, og selge kunnskapen til for eksempel forsikringsselskaper.
En av den mest brukte måtene på og samle informasjon om deg er gjennom eposten din.
Holder du deg automatsik innlogget? Loggen din blir automatisk lagret og sendt videre til
personer som ønsker og vite mest mulig om deg."


Hva har du tenkt å tjene penger på når du tilbyr gratis mail? Annonser fra et annonsenettverk? Hvis ja, så gjelder jo alt det du advarer mot også med din tjeneste.
 

Livsnyter

Medlem
Takk for feedback!
Den skriften som dere siterer er tatt ifra nettavisen.no jeg har nevnt det. lenger oppe i teksten.
God ide "roaa" med og skrive det du nevnte.
Jeg har ikke tenkt til og tjene en krone på dette. Ja, jeg har annonse men det er ikke med tanke på og bli rik. Nettside utvikling er noe som jeg synes er gøy.
Så egentlig så opprettet jeg dette nettstedet for og lære. Men takk for svar! :)
 

Livsnyter

Medlem
Skriften


Og jeg syntes det virker ekstremt tungvindt å måtte sende deg en epost for å registrere epost konto, og i tillegg krever du informasjon som gateadresse o.l., hvorfor det?

Og hva om jeg ikke har noen epost konto fra før av? :)

Dette er ordnet.
Vist du ikke har epost da har du vel ikke..:
facebook
konto hos forumer
osv..
Og alt du trenger epost til..
 
Topp