Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettside

Jeg laget en nettside til Vaffelgutta i Oslo. Det er en gjeng gutter (og en jente) som en ettermiddag/kveld i uken steker opp noen hundre vaffler og så sykler rundt i Oslos gater og leverer dem til mennesker som bor på gata gratis. Prosjektet til Vaffelgutta er jo en typisk ting jeg faller fullstendig for. Vaflene de gir bort betyr så mye mer for menneskene som får dem enn en vaffel. Det betyr å bli sett. Veksle noen ord. Verdi.
Derfor ønsket jeg å hjelpe dem med en nettside. Mitt bidrag til prosjektet deres.

Siden er bygget på en Joomla template og er ganske enkel. De valgte template selv og ønsket å ha siden så ren og enkel som mulig. Det ligger ganske mange flere muligheter i templaten, men foreløpig er den som dette etter ønske fra dem.

Men det er alltid greit å få tilbakemeldinger og forslag til forbedringer på en side. Spesielt siden man fort ser seg blind på det man jobber med selv :)
Så ta gjerne en titt og kom med synspunkter.

Hjem
 
Enig med Pong.

"Om oss" Bildene er veldig forskjellige, noe som gir et merkelig visuelt inntrykk.

Bildene må være enten i farge eller svart/hvitt, ikke begge der.
Bildene har også forskjellig dybde, og forskjellig plass for hvor ansiktet er (ikke alle er sentrerte).

Ellers er siden nydelig, og budskapet like så. Flott jobb!
 
Liker sykkelen. Ha instagram/fb logoene nederst uten farge.
Pass på å ha lignende bilder på folka - mtp stilen.
Liker sykkelen (veldig, derfor 2 ganger). :)

Takk for tips om Facebook/instagram logger uten farge! Jeg fikser det nå :)
Sykkelen passer gutta veldig bra ja, men den er det ikke jeg som har laget, men en grafikervenn av dem. Så den kan jeg ikke ta på meg ansvaret for dessverre :)

Enig med Pong.

"Om oss" Bildene er veldig forskjellige, noe som gir et merkelig visuelt inntrykk.

Bildene må være enten i farge eller svart/hvitt, ikke begge der.
Bildene har også forskjellig dybde, og forskjellig plass for hvor ansiktet er (ikke alle er sentrerte).

Ellers er siden nydelig, og budskapet like så. Flott jobb!

Enig i at bildene gir et pussig visuelt inntrykk. Men det er de bildene jeg har blitt levert og det er ikke stort jeg får gjort med dem. De er modifisert så mye jeg klarer i Photoshop, men det er vrient å få gjort noe med bilder der deler av hodet allerede er kuttet av :)
Men jeg kunne selvfølgelig gjort om alle til svart/hvitt ja. Absolutt noe å tenke på.

Takk for tilbakemeldingen på både bilder og siden forøvrig!
 
Topp