Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Template for modeller, skuespillere etc

selbekk

Medlem
Hei folkens,

har ikke vært innom her på en stund, men det ser jo ut som dere klarer dere bra uten meg ;-)

Nå er det jeg som trenger litt hjelp fra dere!

Driver og lager en wordpress template (opensourced @ github) for en modellvenninne av meg, og trenger litt kritisk feedback. Har blitt litt for mange ja-mennesker rundt meg til at jeg kan stole helt og holdent på dem :)

Hva liker du på denne siden, og hva liker du ikke?

Sjekk ut websiden her

Den er basert på Twitter Bootstrap, så mobilvennlig skal den være (har ikke testet noe spesielt mye tho).

Jeg utvikler denne siden "smidig", så features blir rullet ut etterhvert som jeg blir ferdig med dem. Features som allerede er planlagt og i pipelinen (men som ikke er implementert), finner dere her.

Alle tilbakemeldinger mottas med takk!

Med vennlig hilsen,

Kristofer

PS - når denne siden er ferdig, vil den bli gjort tilgjengelig for nedlastning gratis. :) Send meg en PM eller bare følg meg på Github om du vil ha den ferdige versjonen.
 
Sist redigert:

thoaud

Country manager @ Servebolt
Sider som dette er jo ganske straight-forward. Men...

På slike sider liker i hvert fall jeg å gi en WOW effekt med en gang.
Jeg hadde nok dratt frem flere bilder på forsiden, i et galleri av noe slag.
Hadde kanskje tatt en titt på noen fotograf templates for inspirasjon :)

Viktig å tenke hva man ønsker å formidle, og få det frem tidlig.
 

selbekk

Medlem
Godt poeng det der - og det er fortsatt noe jeg tenker på. Jeg vil si minst mulig, men samtidig klare å si salgspitchen min. Tar nok noen forsøk før jeg treffer riktig mix av simplicity og innhold.
 

selbekk

Medlem
Tja ikke nødvendigvis. Siden er veldig bildetung som den er, og jeg er veldig opptatt av at den besøkende (forhåpentligvis en bookingagent) kommer inn og blir interessert (intrigued er ordet jeg leter etter) i sidens innhold. Det håper jeg å gjøre med å geleide brukeren gjennom siden, istedenfor å proppe han så full av info med en gang at han aldri trykker på side nummer to.

Content is key, men blir det ikke presentert riktig, er plutselig ikke innholdet så veldig enkelt å konsumere lenger, og brukeren - som sikkert er innom 20 slike sider om dagen - vil oppleve noe som gjør jobben hans/hennes enklere.

Det er i alle fall min teori om denne siden. Men ja - mer bilder allerede på forsiden er noe jeg vurderer :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Bakgrunnsbildet var alt for "forstyrrende" for meg, og innholdet kom veldig langt ned, måtte faktisk scrolle litt for å se alt.....

Er dette en modell? Ingenting på forsiden som sier meg at dette er en modell.....bilder, bilder, bilder og litt lysere og "ren" side.
 

selbekk

Medlem
Takk for feedback :)

Jepp, det er en modell, noe du kanskje ser av overskriften ;-) Men flere bilder på forsiden kan være et godt poeng, og et jeg har hørt et par ganger av forskjellige betatestere. Skal få inn noen endringer så snart jeg har noen ledige minutter.

Hva slags skjermoppløsning har du Msites?

Edit - og hva synes du kan bli renere egentlig? Bortsett fra bakgrunnsbildet er det ikke så veldig mange elementer å bli kvitt, synes jeg.
 

cja001

New Member
Hei,

Tenker at du burde revurdere om du skal ha one column når bredden = tablet på Modeling og Acting siden. Det blir for stort. Bedre om du hadde beholdt 2-3 bilder i bredden, så kan brukeren selv trykke for å forstørre.

Under Modeling bør alle bildene ha en lik høyde og bredde på thumbs bildene.

Hover effekten på bildene kunne du droppet den svake blå linjen. Mulig sentrert teksten gjennerelt på bildene.

Under Resume har du to knapper med border-radius. Der kunne du droppet det. Du har gjennerelt en still gjennom siden med kanter. Samme ville eg kjørt på booking siden.

På intro siden din ville eg droppet den store youtube videon. Den er jo droppet midt i ansiktet hennes! Jeg ville lagt den ned i høyre hjørne som en knapp. Og når den trykkes på så åpnes en full screen youtube video.

Eg ville tatt en gjennomgang av titlene i meta dataen.

Mulig bra om du kjører på med litt OGP markup.

Har social networks å koble til siden?

Ellers liker eg bruken av bakgrunsbilder. Ble mulig noe mørk.

Alt i alt veldig fin side.
 

selbekk

Medlem
Hei cja001,

Mange gode poeng du hadde. Jeg skal ta det med meg videre i designprosessen, som skjer nu og da :)

Faktisk enig med omtrent samtlige av punktene dine, og har implementert en ting eller to.

Updates @ Front page
 

Tulla

Medlem
Jeg er veldig visuell av meg, og jeg kjeder meg med det bilde og menyen på toppen :)

Håret til hun damen kan være bakside også kan du ha en slider så jeg slipper å leite etter bildene. Litte grann bakgrunnsinfo kan ligge bak bildene, bilder jeg kan klikke på hvis det er noe interessant. Hvis hun har roller med bra bilder som skaper interesse også kan jeg klikke på dem for å få mer info.

Egentlig liker ikke jeg videoer heller, men når det er en skuespiller? Kanskje hun kan lage en liten veldig kort trudelutt som det går an å le av.

Når det handler om visuell formidling, så er teksten noe som kommer seinere tror jeg. Ihvertfall med en modell. Ærlig talt er jeg ikke interessert i noe sånn bakgrunnsinfo før jeg har fått gjort meg opp en mening om hvem dette er som yrkesutøver.

Så kan du si at noen vet hvem dette er og er egentlig ikke interessert i hvem dette er fordi det vet de allerede. De kan ha behov for en rask løsning, så de kan legge igjen en melding eller hva som gjøres da.

Jeg ser 2 forskjellige "kunder" her, denne "jeg vil vite hvem dette er" kunden og potensielle arbeidsgivere som bare vil skippe alt det dillet og komme til saken.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kanskje litt for mye ned i detaljene, men jeg tok en kjapp kikk på Modeling - Anne Cecilie Ukkelberg og fant endel feil i språk/grammatikk. Bør vel kanskje la en "engelskekspert" sjekke siden for feil? (flere kommafeil, wanna, want's som eksempel).
 
Topp