|
|||||||
| Tilbakemeldinger Ønsker du tilbakemeldinger på nettsiden din, SEO kampanjen din, et prosjekt eller noe annet? |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
hehe ok, tok ikke den jeg, startet selv der engang på 90-tallet så skal ikke si så mye :P
|
Greit nok å gjøre narr av designen, men det er slik design som folk flest forstår og tror på.
|
|
||||
|
Sitat:
Da tror jeg siden begynner å bli ganske klar for å gå live, egentlig. Teksten kan fortsatt bli bedre, og det gjelder vel ganske mye annet også, men det er jo ingenting galt i å oppdatere etter lansering heller. Så nå begynner jeg å linke til denne på Facebook og Twitter (og er det noen som har lyst til å gjøre det samme, er dere selvsagt hjertelig velkomne). Takk for alle tilbakemeldinger! |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tradedoubler endrer til stadighet kodene sine slik at salg ikke blir registrert | moneymaker | Tradedoubler | 16 | 9th February 2010 23:57 |
| ÆØÅ i URL - slik: www.mittdomene/æøå? | i-net | Wordpress | 6 | 5th October 2009 15:59 |
| Slik takler du en telefonselger | kongen | Generell snakk og svada | 17 | 15th September 2009 00:29 |
| Gjør du det slik? | nettressurs.no | Generell markedsføring | 3 | 4th June 2008 13:15 |