Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Tilbakemeldinger
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Tilbakemeldinger Ønsker du tilbakemeldinger på nettsiden din, SEO kampanjen din, et prosjekt eller noe annet?

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #31 (permalink)  
Gammel 8th February 2010, 18:51
Standard  

eightworx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jul 2009
Sted: København
eightworx will become famous soon enough
Send en melding på MSN til eightworx Send en melding via Skype™ til eightworx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av mattisaas Vis innlegg
Hehe, eightworx – jeg tror designen er ment litt ironisk.
hehe ok, tok ikke den jeg, startet selv der engang på 90-tallet så skal ikke si så mye :P
  #32 (permalink)  
Gammel 8th February 2010, 20:27
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Åsgårdstrand
Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Greit nok å gjøre narr av designen, men det er slik design som folk flest forstår og tror på.
Svar med sitat
  #33 (permalink)  
Gammel 9th February 2010, 12:17
Standard  

Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Sted: Tromsø
olafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to behold

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg
Legg ut et tilbud her:
Annonsering - Webforumet.no

Vil nok tro du får en god del henvendelser om prisen på plassen kun er 180.- året.
Regg deg en konto på openx.org så kan du f.eks. rotere 3-4-5 annonser og du kan gange opp antallet med 180.-
Tusen takk for tipset om OpenX, dette burde jeg ha lastet ned for leeenge siden.

Da tror jeg siden begynner å bli ganske klar for å gå live, egentlig. Teksten kan fortsatt bli bedre, og det gjelder vel ganske mye annet også, men det er jo ingenting galt i å oppdatere etter lansering heller. Så nå begynner jeg å linke til denne på Facebook og Twitter (og er det noen som har lyst til å gjøre det samme, er dere selvsagt hjertelig velkomne).

Takk for alle tilbakemeldinger!
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Tradedoubler endrer til stadighet kodene sine slik at salg ikke blir registrert moneymaker Tradedoubler 16 9th February 2010 23:57
ÆØÅ i URL - slik: www.mittdomene/æøå? i-net Wordpress 6 5th October 2009 15:59
Slik takler du en telefonselger kongen Generell snakk og svada 17 15th September 2009 00:29
Gjør du det slik? nettressurs.no Generell markedsføring 3 4th June 2008 13:15