Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Tilbakemeldinger
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Tilbakemeldinger Ønsker du tilbakemeldinger på nettsiden din, SEO kampanjen din, et prosjekt eller noe annet?

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 5th March 2010, 23:46
Standard   Amazon "nettbutikk"

Børge AJ sin avatar
Medlem

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Akershus
Børge AJ will become famous soon enough

Hey!

Jeg har fått ræva i gir og har kommet godt i gang med å få opp en side på El-Guitars.com.

Er det noe som mangler? Burde jeg ha mer informasjon om produktene på detalj-sidene?

(ps: om noen har noen markedsføringstips, setter jeg stor pris på de og!)
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 00:31
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Jo mer unik info på produktsidene jo mer kan du ranke i Google. Det er mange i verden som er Amazonaffiliate, men ikke mange som skiller seg ut med godt unikt innhold.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 00:44
Standard  

Børge AJ sin avatar
Medlem

Mulig jeg er treig i pappen, men kan du utdype litt hva du mener med unik info?

Mener du at jeg skal skrive egne produktbeskrivelser for alle produktene?
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 00:47
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Ja, de tusenvis av sider som selger samme produkter har stort sett identiske produktsider og konkurerer alle om de samme kundene. Med unik info kan du få et fortrinn i søkemotorene.
Ikke sikkert du behøver å skrive alt selv. Du kan hente litt her og der. F.eks. promotekst fra produsent, leverandører og andre.
Finn f.eks. 5 setninger om et produkt fra 5 ulike kilder, legg alle inn på samme produktside og du har noe som ligner unikt innhold. De 5 kildene bør være lovlige da. Wikipedia og som regel produsent er eksempler på lovlige kilder.

Sist endret av Tonny Kluften : 6th March 2010 kl 00:52.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 00:51
Standard  

Børge AJ sin avatar
Medlem

Hmm ok. Da er det vel bare å sette i gang da, for det kommer nok til å ta sin tid
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 02:39
Standard  

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Var det ikke dette domenet som fikk noe hinsides mye med type-in-trafikk da, eller husker jeg helt feil nå? Om det var slik at du ville dra nytte av denne trafikken er vel egentlig ikke akkurat SEO det du må fokusere mest på?

Tonny sitt forslag er mer rettet for deg dersom du ønsker å ranke på de forkjellige produktsidene, og dra trafikk på denne måten.
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 02:59
Standard  

Børge AJ sin avatar
Medlem

Er dårlig med type-in på domenet her, så du må nok huske feil :P
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
"picxx" eller "laokao" picxx Generell snakk og svada 5 9th June 2010 01:11
"snakkbil" eller "bilprat"? KristianM Domener 10 12th February 2010 15:29
Hva er forskjellen på "Hosts" og "Brukere"? (Ratix) Heidi Blogging 2 29th August 2009 18:39
Hvorfor img width="1" height="1"? Tonny Kluften Affiliate-programmer 3 27th February 2008 00:11
Differanse mellom "detaljert kontobalanse" og "Kontobalanse" webmoney Tradedoubler 5 2nd July 2007 10:40

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter