|
|||||||
| Tilbakemeldinger Ønsker du tilbakemeldinger på nettsiden din, SEO kampanjen din, et prosjekt eller noe annet? |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Sitat:
Takk for at du fant den feilen for jeg tenkte aldri på zooming i Firefox. Det pussige er jo kun i FF at zooming messer opp. I Opera, Chrome og IE er zooming no problem. Men full slakt, den kjøper jeg bare ikke! (Men så er du jo en hard mann med tøffe krav - ikke noe galt i det )Siten er oversiktig og brukervennlig Den er (etter min mening) brukbart pent designet (se bort fra FF Zoom) - Et design som kunden liker. Det vil fungere i Google på nøkkelord når siten lanseres på eget domene. Kunden for mye for pengene (low budgett). edt; Fiksa zoom i FF Blikkenslager Jon L. Sæter AS ![]() Sist endret av Altberger : 9th March 2010 kl 13:02. Årsak: fiksa zoom i FF |
|
|||
|
Sitat:
- Men det blir ikke bold Atle. Har fått dritdårlig smak jeg også nå. ![]() |
|
|||
|
Nå da?
Blikkenslager Jon L. Sæter AS - tenk på farger, navigering, tekster og brukervennlighet - samt seo. Selve kodingen (validering av siden viser uansett ingen feil), det får jeg evt. komme tilbake til, om det blir et kundekrav. |
|
|||
|
Sitat:
Det bildet her? Ansatte – Blikkenslager Jon L. Sæter AS Sånn for trygghetens skyld? ![]() |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen ideer til forslag | Krister | Ris og ros til WF | 20 | 29th April 2009 01:06 |
| Hjelp til ideer. | xcp | Generell business | 0 | 25th August 2008 08:59 |
| Forslag til forbedringer på blog | Geir E. | Tilbakemeldinger | 5 | 14th June 2008 11:55 |