Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Visningsalg hos Tradedoubler

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
For en stund tilbake leste jeg 6 tips: Slik tjener du penger på visningssalg hos Tradedoubler og jeg syns, som sikkert flere andre at dette nyttig informasjon for mange.
Kjempebra med slik en post i bloggen bjrl :)

Til eget bruk har jeg akkurat laget meg en liten liste med programmer hos Tradedoubler som tilbyr vinsingsalg, og samtidig sjekket ut hvilken annonser de forkjellige programmene har å by på.
Jeg kan ikke finne noen funksjon på Tradedoubler's sider som kun viser programmer som gir deg provisjon på visningsalg, så tenkte derfor jeg kunne dele denne lista jeg har laget med dere.

Annonsører som tilbyr 120x60 bannere:

- Viasat
- TvShop
- Travelstart
- Tradedoubler
- Thorn
- Spreadshirt
- Seat24
- Scandic Hotels
- Inkmann
- Get
- eBookers
- Cresco

Annonsører som tilbyr 120x120 bannere:

- Viasat
- TvShop
- Travelstart
- Travellink
- Scandic Hotels
- Re:Member
- Inkmann
- eBookers
- Active24

Annonsører som tilbyr tekstlenker:

- Yves Rocher
- Viasat
- TvShop
- Travelstart
- Travelpartner
- Travellink
- Tradedoubler
- Thorn
- Telio
- Tele2
- Supersaver
- Seat24
- Re:Member
- Real Finans
- Inkmann
- GoToGate
- Get
- Ellos
- eBookers
- DFDS Seaways
- Cresco
- Active24


Dette var da min lille oversikt.. Håper noen flere kan ha nytte av den :)

Er du ikke registrert hos Tradedoubler? Her er min affiliatelink :)

(Når jeg tenker meg om, er kanskje dette innlegget litt på kanten?... For all del. Få det bort om det strider mot noe som helst..)
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Flott liste!

Har også en provesorisk liste, men tror denne er mer komplett enn min..

Takker!
Genial liste, atle. Dette var god hjelp!
Fantastisk Oppdaterte med et innlegg i bloggen..

La til og med inn saken hos kudos.
Ja, gi for all del bort alle triksa til alle
Takk seppolaatle.

Takk takk. Hyggelig at den kunne komme til nytte hos flere enn meg. :)

Jeg la akkurat merke til en liten feil hos Tradedoubler faktisk. Når jeg skulle finne annonse fra Travelstart, ser jeg at Travelstart's 120x60-banner er en banner fra Re:Member.. Merkelig..
 

Adrian

New Member
Han putter en banner eller tekstlink for alle disse programmene i footer av siden sin.
Viss eg går inn på siden hans, for så gå og kjøpe noe artig på TVShop, så tjener han penger. Selv om eg ikke trykker på noen av linkene/annonsene.

Annonsene legger igjen en cookie hos meg som sier at eg har sett annonsen for TVShop hos atle, og han får iSale provisjon når eg handler.

Les mer på WF Bloggen
 

Ståle

Medlem
Ryktepoeng utdelt. Kan forøvrig også nevnet at isalg fungerer. ;)
 

Adrian

New Member
Kan bare si meg 100% enig med Ståle...
iSale fungerer som bare det!
I mars var hele 24% av inntjeningen min hos Tradedoubler iSale. Så eg må bare rette en stor takk til Bjørn Jarle for det fantastiske tipset!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Han putter en banner eller tekstlink for alle disse programmene i footer av siden sin.
Viss eg går inn på siden hans, for så gå og kjøpe noe artig på TVShop, så tjener han penger. Selv om eg ikke trykker på noen av linkene/annonsene.

Annonsene legger igjen en cookie hos meg som sier at eg har sett annonsen for TVShop hos atle, og han får iSale provisjon når eg handler.

Les mer på WF Bloggen

Hmm.. Nå må jeg virkelig si jeg faktisk er nysjerrig på hvem du faktisk er, og hvordan du kan uttale deg om hva jeg har på mine sider?
Det er greit nok at jeg benytter meg av mulighetene som er der ute, men at jeg har annonser i footeren på noen som helst side, er faktisk helt totalt feil..
 

Adrian

New Member
Hehe... beklager....
Tok bare å brukte deg som et kjapt eksempel på hvordan det går an å bruke mulighetene iSales gir.
Det er mange som bruker denne metoden på sidene sine...
Når vi er inne på det; Blir det ikke utrolig lang loadingtid på siden når dere legger ut så mange annonser?

Og siden du er så nyfiken på hvem eg er, så kan vi jo møtes... Ser du bor i bergen, så da skulle ikke det by på så mye problemer.
Sier ikke nei takk viss du spanderer øl.....
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, du trenger da for all del ikke beklage noe. Om du vet hvilken sider jeg benytter annonser fra Tradedoubler på, er jo det noe du skal få vite :)
Det som derimot sjokkerte meg litt, var det at du skriver jeg bruker annonser i footer, og da trodde jeg faktisk du visste hvem jeg var.. Jeg bruker nemlig annonser helt nederst i body på en side, men altså, ikke fullt i footer :)

Adrian skrev:
Og siden du er så nyfiken på hvem eg er, så kan vi jo møtes... Ser du bor i bergen, så da skulle ikke det by på så mye problemer.
Sier ikke nei takk viss du spanderer øl.....
Nå begynner jeg virkelig å lure på om vi kjenner hverandre? :p
 
Topp