Gå Tilbake   Webforumet.no > Markedsføring > Affiliate-programmer > Tradedoubler
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Tradedoubler Diskuter programmet til Tradedoubler. Diskuter de forskjellige annonsørene og hvordan best bruke bannere og tekstannonser. Snakk om utbetalinger og økonomi. Hvis du skal besøke hjemmesiden til Tradedoubler eller søke om å bli affiliate kan du klikke her

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 17th June 2008, 11:39
Standard   TD og Firefox

Tonny sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Åsgårdstrand
Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Det er noe med TD og Firefox som ikke stemmer.
Jeg får ofte denne feilmeldinga med Firefox, ikke med IE.

Request Entity Too Large
The requested resource
/pan/index.jsp
does not allow request data with GET requests, or the amount of data provided in the request exceeds the capacity limit.

I dag fikk jeg beskjeden på forsiden også, altså rett på tradedoubler.com.
Har tømt cache osv.

Fant noe på et annet forum.

This error is typically due to configuration or programming errors on the Web server end. It may be possible to shrink the request entity (such as uploading a smaller file). Otherwise, the Web server will need to be reconfigured to accommodate the larger entity. You should inform Webmasters of the offending sites about the trouble.

Tviler vel på at det hjelper å informere TD om det
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Gammel 17th June 2008, 13:26
Standard  

Medlem

Ble medlem: Apr 2008
zapotek is a glorious beacon of lightzapotek is a glorious beacon of lightzapotek is a glorious beacon of lightzapotek is a glorious beacon of lightzapotek is a glorious beacon of lightzapotek is a glorious beacon of light

Aldri hatt det problemet i Firefox jeg (og jeg bruker bare den nettleseren stort sett). Har dog hatt en del andre problemer med browsercrash etc i det siste. Får håpe Firefox 3 (slippes vel idag) løser alle problemene.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Gammel 17th June 2008, 14:22
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Jeg har det problemet kun med TD. Ikke en eneste gang på et annet nettsted.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Gammel 17th June 2008, 16:26
Standard  

Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Tradedoubler
Mats@TD will become famous soon enough

Prøv å slett alle TD cookies i Firefox og se om det hjelper?
  #5 (permalink)  
Gammel 17th June 2008, 19:56
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Kan ikke slette cookies. Da forsvinner alle login data osv. osv.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Gammel 17th June 2008, 23:26
Standard  

Medlem

Ble medlem: May 2007
KrooniX is on a distinguished road

Han mente nok bare TD cookies. Er vel ikke noen stor krise om du må logge inn på TD på nytt?
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Gammel 18th June 2008, 01:58
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Det demret for meg at jeg kunne slette kun TD cookies. Jeg gjorde det og da funker det. Tungvint? jepp.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Firefox ad block onlyme Generell snakk og svada 11 30th January 2009 18:07
Screenshot med Firefox i Mac Kenneth Dreyer Produkter og verktøy 9 3rd January 2009 18:53
Find på Firefox Tonny Generell snakk og svada 1 19th September 2008 01:35
SEO for Firefox raakanin Søkemotoroptimalisering (SEO) 4 20th August 2008 01:32
7 FireFox Add-Ons som gir deg trafikk Tororu Google 0 6th February 2007 01:49