Gå Tilbake   Webforumet.no > Markedsføring > Affiliate-programmer > Tradedoubler
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Tradedoubler Diskuter programmet til Tradedoubler. Diskuter de forskjellige annonsørene og hvordan best bruke bannere og tekstannonser. Snakk om utbetalinger og økonomi. Hvis du skal besøke hjemmesiden til Tradedoubler eller søke om å bli affiliate kan du klikke her

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #16 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 14:21
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av kongen Vis innlegg
Hvis det er automatisk boter som byr så er det jo helt klart svindel. Er du sikker på at det er slike boter?
Jeg er sikker på at slike bot'er ligger i scriptet, eller ihvertfall de scriptene jeg har kikket på.
Om de brukes aktivt på bidit kan jo ikke jeg vite, men det ville vært meget rart om de ikke brukte dem.
  #17 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 14:34
Standard  

Ståle sin avatar
Medlem

Ståle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to all

Dinside har jo skrevet en del om dem;

Auksjon: Fem grunner til å holde seg unna - DinSide Økonomi
Ipad: Her selger de iPad allerede - DinSide Økonomi
Auksjon: Her kan du by på penger - DinSide Økonomi
Kommentar: Frekkhetens nådegave - DinSide Økonomi
  #18 (permalink)  
Ulest 6th March 2010, 17:47
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Takk for info. Da blir det til at jeg fjerner den.
Har forresten hatt 18000 visninger av den på to dager (på featured område) og bare 34 klikk. Folk vet tydeligvis at dette ikke er bra saker. Og det er uansett ikke verdt å kaste bort annonseplass på, ingen eller minimal inntjening er resultatet.

Sist endret av Tonny Kluften : 6th March 2010 kl 17:49.
Svar med sitat
  #19 (permalink)  
Ulest 7th March 2010, 10:31
Standard  

metallian sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2010
metallian will become famous soon enough

De kjører TUNGT på adsense nå ihvertfall, dukker opp på alle sidene mine.
Svar med sitat
  #20 (permalink)  
Ulest 7th March 2010, 11:04
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Du kan blokkere dem i adsenseinnstillingene.
Svar med sitat
  #21 (permalink)  
Ulest 17th March 2010, 16:28
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of

Samme konseptet

Vant budrunde - får ikke premien| TV 2 Underholdning
  #22 (permalink)  
Ulest 6th April 2010, 18:01
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Fikk en e-post fra bidit nå.

Sitat:
Som kjent har vi utlovet premier til månedens beste affiliate for mars, april og mai, og vi vil
derfor benytte anledningen til å gratulere affiliaten Bonus1 med en splitter ny iPhone 3gs! Bonus1
skaffet oss hele 105 brukere i løpet av den første måneden med programmet - Bidit.eu gratulerer!
Det viser seg vel at det ikke har vært den helt store oppslutningen på programmet, da det sikkert finnes affiliates som ikke hadde hatt de store problemene med å overgå 105 leads på 3mnd.

Det jeg dog spekulerer litt i er jo hvordan internpolicyen til TD egentlig er?
Ved et kjapt søk i google viser det seg jo at det er "ganske sannsynlig" at "Bonus1" selv er ansatt hos TD. Personlig har jeg vel ikke noe imot dette, så lenge man skiller det private og sin jobb hos TD, men vet at det er mange andre affiliatenettverk som ikke lar egne ansatte delta i incentives fra annonsører som er rettet mot affiliates.
Hva mener du om akkurat dette?
  #23 (permalink)  
Ulest 6th April 2010, 18:14
Standard  

Ha det bra..

Ble medlem: Feb 2009
testdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the rough

En annen ting er at mange ønsker å holde en lav profil ovenfor sine med-affiliater. Sånt bør respekteres.

Deltok alle som promoterte bidit automatisk i denne konkurransen og risikerte å få navnet sitt eller whatever sendt ut til alle andre affiliates?

Akkurat det liker ihvertfall ikke jeg.
Svar med sitat
  #24 (permalink)  
Ulest 6th April 2010, 18:33
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av testdriver Vis innlegg
Deltok alle som promoterte bidit automatisk i denne konkurransen og risikerte å få navnet sitt eller whatever sendt ut til alle andre affiliates?
Det er vel brukernavnet ditt som blir "kringkastet" til andre.
Det har vel hendt de fleste gangene når annonsører kjører konkurranser.
Brukernavnet kan vel også enkelt endres under Innstillinger hos TD om man ønsker noe som er mere anonymt.
  #25 (permalink)  
Ulest 6th April 2010, 20:05
Standard  

Ha det bra..

testdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the rough

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg
Det er vel brukernavnet ditt som blir "kringkastet" til andre.
Det har vel hendt de fleste gangene når annonsører kjører konkurranser.
Brukernavnet kan vel også enkelt endres under Innstillinger hos TD om man ønsker noe som er mere anonymt.
Okay. Det var ikke verre, nei. Takk for tips!

Skulle jeg vinne en gang, så blir det vel å skifte brukernavn. Login-data (i det hele tatt) synes jeg er unødvendig at andre skal ha...
Svar med sitat
  #26 (permalink)  
Ulest 6th April 2010, 20:08
Standard  

kongen sin avatar
kongemedlem

Ble medlem: Jul 2008
Sted: Luftslottet
kongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the roughkongen is a jewel in the rough

Sitat:
Det viser seg vel at det ikke har vært den helt store oppslutningen på programmet, da det sikkert finnes affiliates som ikke hadde hatt de store problemene med å overgå 105 leads på 3mnd.
105 på 3 måneder er ikke akkurat noe å skryte over.

Sitat:
Ved et kjapt søk i google viser det seg jo at det er "ganske sannsynlig" at "Bonus1" selv er ansatt hos TD.
Prøvde å finne dette, hva søkte du etter?
Svar med sitat
  #27 (permalink)  
Ulest 6th April 2010, 22:01
Standard  

Travellingman sin avatar
Medlem

Travellingman will become famous soon enoughTravellingman will become famous soon enough
Send en melding via Skype™ til Travellingman

105 på 1 mnd er det snakk om her....
Svar med sitat
  #28 (permalink)  
Ulest 6th April 2010, 22:58
Standard  

metallian sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2010
metallian will become famous soon enough

Alt avhenger jo av innsatsen som ligger bak, men 100*7 er 7000kr det- MYE penger dersom man har brukt 5t på det, lite dersom man har brukt 70.
  #29 (permalink)  
Ulest 7th April 2010, 15:26
Standard  

Medlem

Ble medlem: Aug 2009
Motion Wave Media is on a distinguished road

Jeg kjenner en som jobber i Mr123 som er samme greiene. Det er faktisk ikke svindel, den med mest penger vinner alltid som i en vanlig auksjon. Det er dog gjort mere spennende med at man kjøper bud for å "krige" om varene. Boter er ikke brukt på disse sidene men folk bruker "autobid" som gjør at de selv byr over andre automatisk og slik holder det på i evigheter... Ikke rart de blir rike på det her. Men nå snakker jeg kun for Mr123 og der vet jeg at de 100% ikke bruker botter. Sjansen for å vinne er liten vis du kun har 1000kr til forbruk for å si det sånn.

Mvh Kim
Svar med sitat
  #30 (permalink)  
Ulest 8th April 2010, 15:40
Standard  

hansvh sin avatar
Medlem

Ble medlem: Nov 2008
hansvh has a spectacular aura abouthansvh has a spectacular aura about
Send en melding på ICQ til hansvh Send en melding på MSN til hansvh Send en melding via Skype™ til hansvh

Jeg tviler ikke på at det finnes siter som ikke bruker boter, men hvordan vet du 100% sikkert at Mr123 er en av dem?

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Hvordan lager man en bidit.eu side? oeivind Webutvikling 15 1st February 2010 17:04

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter