|
|||||||
| Tradedoubler Diskuter programmet til Tradedoubler. Diskuter de forskjellige annonsørene og hvordan best bruke bannere og tekstannonser. Snakk om utbetalinger og økonomi. Hvis du skal besøke hjemmesiden til Tradedoubler eller søke om å bli affiliate kan du klikke her |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hei!
Hos hver annonsør står det "lag tekstlenke" og "lag dyplenke". Jeg skal lage tekstlenke, men leste på dette forumet en gang at <a href="....">klikkher< /a> ikke var mulig å spore opp? Burde jeg da slutte med disse tekstlinkene? Hva slags kode må jeg eventuelt bruke? ...jeg må ha det inn med t-skje btw ![]() |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Tekstlinken må inneholde ditt affiliatenummer, da vil sporingen virke.
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| lage egen hjemmeside | Tomellom | Webutvikling | 19 | 10th January 2010 21:12 |
| Wordpress. Hvordan lage side som er link? | Bjørn Andersen | Wordpress | 3 | 23rd July 2009 10:44 |
| Er det mulig og lage en link som poster innhold på twitter? | Mr Vest | Webutvikling | 2 | 3rd July 2009 03:15 |
| Hvordan lage ny bruker på ftp (egen mappe med brukernavn+passord) | Tonje | Produkter og verktøy | 2 | 8th June 2009 09:51 |
| Er det lov å lage egen grafikk | ekh | Tradedoubler | 9 | 22nd December 2008 10:19 |