Gå Tilbake   Webforumet.no > Markedsføring > Affiliate-programmer > Tradedoubler
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Tradedoubler Diskuter programmet til Tradedoubler. Diskuter de forskjellige annonsørene og hvordan best bruke bannere og tekstannonser. Snakk om utbetalinger og økonomi. Hvis du skal besøke hjemmesiden til Tradedoubler eller søke om å bli affiliate kan du klikke her

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 4th June 2010, 10:16
Standard   Lage egen link

Medlem

Ble medlem: Oct 2009
Morph is on a distinguished road

Hei!

Hos hver annonsør står det "lag tekstlenke" og "lag dyplenke". Jeg skal lage tekstlenke, men leste på dette forumet en gang at <a href="....">klikkher< /a> ikke var mulig å spore opp? Burde jeg da slutte med disse tekstlinkene? Hva slags kode må jeg eventuelt bruke?

...jeg må ha det inn med t-skje btw
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 4th June 2010, 11:17
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Tekstlinken må inneholde ditt affiliatenummer, da vil sporingen virke.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
lage egen hjemmeside Tomellom Webutvikling 19 10th January 2010 21:12
Wordpress. Hvordan lage side som er link? Bjørn Andersen Wordpress 3 23rd July 2009 10:44
Er det mulig og lage en link som poster innhold på twitter? Mr Vest Webutvikling 2 3rd July 2009 03:15
Hvordan lage ny bruker på ftp (egen mappe med brukernavn+passord) Tonje Produkter og verktøy 2 8th June 2009 09:51
Er det lov å lage egen grafikk ekh Tradedoubler 9 22nd December 2008 10:19

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter